Шоуто за јахти во Монако спремен за супербогатите 


Монако-Уништената од пандемија  Европа минатата година беше гладна од шоуа со бродови на вода. Фестивалот за јахти во Кан имаше добар успех минатата недела, со голема посетеност и повеќекратни пуштања на нови јахти, но големиот настан за суперјахти, Монако Суперјахт шоу, ќе се одржи следната недела во Монте Карло од 22-25 септември. На изложбата ќе има 350 излагачи, со 82 суперјахти и 32 премиери на јахти.

„Многу сме среќни што се враќаме, особено кога повторно ги гледаме сите наши пријатели и клиенти“, рече Марко Вале, извршен директор на Азимут-Бенети, за Роб Репорт. Бенети го изложува Luminosity на 351 метри, додека сестринскиот бренд Azimut ќе го прикаже својот нов Гранде Тридек, долг 124,67 стапки. „Шоуто на јахти во Монако е еден од клучните настани за суперјахти, кој доаѓа по многу задоволителна продажна сезона – еден од најдобрите во последните 10 години“.

 

Група Информа, која е сопственик на шоуто за јахти во Монако, одвои време за да го преиспита форматот и функцијата на настанот, кој беше откажан минатата година поради Ковид. Врвните градители и брокери на јахти се пожалија дека шоуто станало премногу бизнис-ориентирано и треба да направи повеќе за да привлече нови или потенцијални сопственици.

„Откажувањето на шоуто минатата година значеше дека имавме време да седнеме на масата и да ја слушаме индустријата“, рече Јохан Пицардини, шеф за комуникации на шоуто, за Роб Репорт. „Нашите клиенти се излагачи – градители на јахти, брокери, дизајнери и така натаму – но ние исто така мора да ги таргетираме сопствениците и изнајмувачите. Во спротивно, ние повеќе не им служиме на интересите на индустријата “.

Дијалогот резултираше со стратешки решенија за да бидете сигурни дека оваа година е повеќе насочена кон клиентите на суперјахти. Само специјалните посетители поканети од излагачите ќе можат да пристапат до изложбата на првиот ден од изложбата. Користејќи два нови ВИП влезови од прва класа, овие посетители се поделени во две категории со идентификувачки значки: значка „Откријте“ за корисниците на јахти и значка „Советник“ за нивните претставници и асистенти. Третата значка „Поврзи се“ е за професионалци од индустријата.

Системот е дизајниран да го намали времето на чекање, да им олесни на приватните посетители да одат на јахтите и да ја поттикне интеракцијата на корисниците на јахти и нивниот персонал со бродоградилишта, брокери, дизајнери или производители на опрема во поперсонализирана средина.

Друга новина е центарот за дизајн и иновации на јахти, нов простор за презентација на концепти на јахти каде посетителите можат да комуницираат со дизајнерите, па дури и да ги скицираат првите линии на нивната идна јахта. Јахтите со едрење, исто така, ќе имаат своја посветена изложбена област оваа година на Quai l’Hirondelle. Car Deck прикажува винтиџ и прилагодени автомобили, како и избор на нарачани мотоцикли.

За да се обезбеди меур безбеден за Ковид, се бараат маски во секое време, а организаторите ги зголемија цените на билетите, истовремено намалувајќи го бројот на посетители и излагачи за да го олеснат одржувањето на социјалната дистанца. Displayе бидат изложени околу 40 бродови помалку отколку во минатото, но бројот на јахти што го направија своето меѓународно деби е само малку намален во однос на претходните изданија. Организаторите, исто така, најавија нов „здравствен“ картон што сите посетители и излагачи ќе треба да го прикажуваат секој ден од изложбата.

„Нашата цел е да обезбедиме безбедна средина без да го загрозиме квалитетот“, вели Пицардини. „Посетителите ќе можат да ги видат сите најнови лансирања со целосна безбедност за време на високо организиран настан за престиж на една локација“.

„Како тим, со нетрпение очекуваме повторно да комуницираме лично со клиенти, капетани, екипаж и брокери“, рече Артур Брауер, извршен директор на Хесен, за Роб Репорт. Холандското бродоградилиште го изложува својот нов „Москито“ висок 180 метри. „Шоуто за јахти во Монако е одлична можност за вмрежување и фантастична прослава на меѓународното суперјахтирање“.