Никол Кидман се враќа како бренд амбасадор на „Шанел“


Париз — Шанел повторно се соедини со Никол Кидман.

Повеќе од две децении откако актерката добитничка на Оскар се појави во кампањата за парфемот број 5 на Шанел, во режија на Баз Лурман, таа се враќа како амбасадор на брендот, соопшти Шанел во понеделник.

Кидман ќе се појави за прв пат на дебитантската ревија на креативниот директор Матие Блази за брендот, придружувајќи се на Ајо Едебири, уште едно новосоздадено лице на куќата.

Нејзиниот изглед за ревијата – преголема бела машка кошула со широки фармерки – го дава првиот поглед на долгоочекуваната колекција.Кидман се појави без прстен среде разводот од Кит Урбан, и со шишки, заедно со двете ќерки.

Појавувањето на Кидман на ревијата на Шанел за пролет 2005 година го означи моментот кога модата стана забава. Тоа беше еден од првите примери на брендови кои ги користат познатите личности како наративни проширувања и помогна да се трансформираат модните ревии во настани од поп-културата.

Тогашниот креативен директор Карл Лагерфелд ја постави ревијата на црвен тепих со лажни папараци, но животот ја имитираше уметноста кога ѕвездата од „Мулен Руж“ предизвика врева меѓу фотографите кои ја покриваа ревијата. Кидман го преоблече фустанот од рекламната кампања од 2004 година во Мет Гала во 2023 година во чест на Лагерфелд.

Во изјава споделена ексклузивно со WWD, актерката рече дека е „возбудена“ што се приклучува на Шанел, бидејќи компанијата започнува ново поглавје со Блејзи на чело.

„Како некој што има толку големо ценење на високата мода, со нетрпение очекувам да ја видам визијата на Матие за најстарата куќа за висока мода што сè уште работи и да имам можност да носам она што знам дека ќе бидат прекрасни креации“, рече таа.

„Шанел отсекогаш бил пред кривата, сјаејќи елегантно и грациозно кон жените, и сигурна сум дека Матие нема да биде исклучок, исто како што правеше Карл во своето време“, додаде Кидман.

Блејзи ја облекуваше актерката за време на неговиот претходен мандат како креативен директор на Ботега Венета.

 

„Од незаборавниот филм на Баз Лурман до нејзините безбројни изгледи на црвениот тепих, Никол отсекогаш била дел од историјата на куќата. Слободна и постојано менлива, таа за мене е олицетворение на жената Шанел“, рече тој.

Амбасадорка на добра волја на ОН за жени, Кидман се потруди да соработува со жени режисерки, како што се Халина Рејн на минатогодишниот „Бејбигерл“ и Мими Кејв на „Холандија“.

„Знам дека споделуваме и вистинска страст за занаетчиството и умешноста. Работењето со Никол во минатото, а сега повторното обединување со неа во Шанел е сон што стана реалност и не може да ме направи посреќна“, додаде Блејзи.

Во ексклузивно интервју за WWD, Бруно Павловски, претседател на модата и претседател на Шанел САС, рече дека брендот планира да додаде нови лица во својот список, но исто така ќе ги одржи своите односи со долгогодишните амбасадори на брендот.

„Секако, Матие ги носи своите креативни афинитети, кои се нови и неверојатно збогатувачки, но не на сметка на постојните односи. Напротив, станува збор за додавање длабочина и разновидност на панелот жени кои го претставуваат брендот“, рече тој.