Летовите од Германија станаа значително поскапи, вклучително и нискобуџетните

Патувањата од аеродромите во Германија станаа значително поскапи во услови на континуирано слаба понуда на летови и високи даноци и такси, а нискобуџетните превозници исто така го следат трендот, според истражувањето на Германскиот центар за воздухопловство и вселенски патувања (ДЛР).
Еднонасочните авионски билети без багаж чинат во просек помеѓу 67 и 130 евра, пресмета ДЛР во анализа на четири водечки нискобуџетни превозници во Германија.
Пред една година, тие чинеа помеѓу 66 и 110 евра.
Цените на нискобуџетните авионски билети исто така растат, а „Рајанер“ повеќе не е најевтин, со просечна цена на билетот од 80 евра, во споредба со 66 евра минатата година.
Најскапа е подружницата на „Луфтханза“, „Еуровингс“, со просечна цена на еднонасочен билет од 130 евра, 20 евра повеќе од минатата година.
ДЛР, исто така, анализираше бројни европски авио линии од 11 март и цени за четири периоди на резервација, од еден ден до три месеци пред летот.
Најскапите билети во тој период беа билети во последен момент, со цени кои се движеа од 119 евра („Виз ер“) до 169 евра („Еуровингс“). Билетите резервирани три месеци пред летот беа во просек малку поевтини, чинејќи помеѓу 46 евра („Рајанер“) и 90 евра („Еуровингс“).
Најскапиот беше еднонасочен билет за лет на „Еуровингс“ од Дизелдорф до Стокхолм, резервиран една недела однапред, со цена од 499,99 евра.
Германија, исто така, заостанува зад остатокот од Европа во закрепнувањето од пандемиската криза, при што сообраќајот сè уште не ги достигнува нивоата пред пандемијата во 2019 година.
Капацитетот на седишта е сè уште девет проценти под нивоата во 2019 година, додека во другите европски земји веќе ги надмина нивоата пред пандемијата за 10 проценти, откри Германската авијациска асоцијација.
Германија заостанува првенствено затоа што нискобуџетните превозници ги избегнуваат поскапите аеродроми.
„Рајанер“ се прошири толку силно низ целиот континент, но ги намали услугите на германските аеродроми како што се Хамбург и Берлин.
Профитот е подобар на други места, вели извршниот директор на ирскиот превозник, Еди Вилсон, додавајќи дека се подготвени да ја удвојат својата флота во Германија на 60 авиони доколку владата ги намали трошоците, вклучувајќи ги даноците и таксите.