Лана Дел Реј како пин-ап девојка во кампањата за Денот на вљубените на „Скимс“


„Скимс“ го слави Денот на вљубените со мала помош од Лана Дел Реј. Поп-ѕвездата, добитник на Греми, коа неодамна беше најавена како еден од овогодинешните хедлајнери на Coachella, ја предводи најновата кампања за брендот за облека на Ким Кардашијан.

Дел Реј ја канализира својата класична Американа естетика со помош на британската фотографка и уметница Надија Ли Коен, која ја постави пејачката во серија чудни сетови инспирирани од винтиџ пин-ап. Дел Реј позира во производи од продавницата за Денот на вљубените на Skims 2024 година, вклучувајќи ги и парчињата со ограничена едиција „Fets Everybody“ и „Waven Shine“.

„Јас сум голем обожавател на Skims од самиот почеток“, рече Дел Реј. „Нивната колекција е толку убава и сонлива, што ја направи соработката со [Коен] на креативноста толку забавна“.

Откако минатогодишните понуди за Денот на вљубените на Skims брзо се распродадоа, овогодинешната постава е проширена на 29 колекции на долна облека и комплети за спиење со ограничено издание. Со цена помеѓу 16 и 124 долари, новите артикли доаѓаат во избор на живи и пастелни нијанси, избегнувајќи ги типично неутралните тонови на етикетата.

Кадифените модни додатоци и украси од чипка ја зголемуваат романтиката, додека печатените пи-џеи и облеката извезени со мотиви од срце за разговор додаваат празнични примеси. Исто така, вклучени се и додатоци кои се особено погодни за будоар: Skims дебитира со својот прв сет на долна облека за јадење, како и целосно црн „Play Kit“ комплет со врзани очи.

Брендот за облека на Кардашијан беше прогласен меѓу 100-те највлијателни компании во 2022 година, според магазинот „Тајм“.

Кардашијан ја основаше SKIMS во 2019 година, а нејзината етикета за убавина SKKN во 2022 година, по разделбата од сопругот Канје Вест по осум години брак.