Џонатан Андерсон го напушта „Лоу“ за „Диор“- продолжува трката за профит на модната сцена

Индустријата како целина се соочува со сè понезгодни пазарни услови, со забавување во Кина и ескалација на трговска војна што предизвикува загриженост


Британскиот дизајнер Џонатан Андерсон го напушти шпанскиот бренд Loewe по повеќе од една деценија на чело, објави во понеделникот сопственикот LVMH, а 40-годишникот е најавен да го преземе Диор.

Овој потег е дел од големата реорганизација на врвните работни места во светските модни брендови по серија оставки и принудни заминувања.

Индустријата како целина се соочува со сè понезгодни пазарни услови, со забавување во Кина и ескалација на трговска војна што предизвикува загриженост.

„Под негово раководство, Loewe доживеа исклучителен раст и се етаблира како пионер во претставувањето на модерната визија за луксузна мода и култура“, се вели во соопштението на LVMH за Андерсон.

Поддржан со инвестицијата на LVMH, тој помогна да се трансформира шпанското наследство од 2013 година од релативно недооценена луксузна куќа во едно од најавангардните и највлијателните имиња во модата.

Нејзините ревии сега се место за средба на ѕвездите од А-листата на кино, од Тимоти Шаламе до Педро Алмодовар и Тилда Свинтон, од кои некои станаа амбасадори на брендот.

Еден од неговите најважни придонеси беше лансирањето на кожената чанта Puzzle во 2015 година заснована на геометриска форма која беше првата нова чанта Loewe по децении и стана инстант топ-продавач.

Роден во Северна Ирска, Андерсон постојано беше поврзуван со Диор во сопственост на LVMH, каде што креативниот директор за машка облека Ким Џонс се откажа на крајот на јануари, а дизајнерката на женска облека Марија Грација Чиури се гледа како на пат.

Едно сценарио е дека Андерсон може да ги преземе двете страни на бизнисот, со неговиот раст од клучно финансиско и династичко значење за сопственикот на LVMH, Бернард Арно.

Тој ја постави својата ќерка Делфин на чело на Диор во февруари 2023 година.

Андерсон се школувал на Колеџот за мода во Лондон и ја започнал својата кариера во одделот за маркетинг на Прада пред да го лансира својот сопствен бренд, Џ.В. Андерсон, во 2008 година.

Тој првично сонувал да стане актер и се преселил во САД на 18 години за да се запише во драмско училиште.

Минатиот четврток, француската луксузна групација Керинг објави дека креативниот директор на Баленсијага, Демна, ќе ја преземе улогата на креативен директор на Гучи, чија продажба опадна во текот на минатата година.

Тој го замени Сабато де Сарно, кого Гучи го пушти во февруари по само две години работа.

Други етикети кои поставуваат нови дизајнери или бараат свеж талент се Шанел, Ботега Венета, Карвен, Селин, Фенди и Мартин Марџела.