„Долче и Габана“ славеа на Супербоулот, еве зошто
Тимот на Канзас Сити не беше единствениот голем победник на Супербоулот.
На настан кој е на исто ниво со холивудските црвени теписи кога станува збор за промоција на брендови, модните етикети сега се натпреваруваат за присуството насекогаш популарното шоу на полувремето. Но, тоа не беше блескавиот костим Амири на Тревис Келси, фармерките на Тејлор Свифт, па дури и нискобуџетната реклама за Yeezy што Канје Вест ја сними во задниот дел на автомобилот . Тоа беше Долче и Габана.
Италијанската модна куќа беше насекаде – на и надвор од сцената на стадионот Allegiant во Невада – потсетувајќи ги над 100 милиони гледачи на американскиот фудбал дека го обезбеди својот статус на светкава етикета на избор меѓу музичарите и спортистите на денешната луксузна елита.
D&G само што почна да ги „потопува прстите“ во водите на Super Bowl. Пред 2022 година (кога етикетата лансираше капсулна колекција „посветена на љубителите на фудбалот и инспирирана од најголемиот натпревар на годината“), нејзиниот најпознат момент на Супербоул беше веројатно ко-основачот Стефано Габана кој се извини за наводното посрамотување на Лејди Гага на интернет, за разголување на стомакот за време на шоуто на полувремето во 2017 година.
Но, оваа година беше поинаква приказна. На настанот пред натпреварот во неделата, Бијонсе се појави во блискиот хотел Wynn Лас Вегас во обичен мини фустан на D&G украсен со кристали Swarovski, кожени чизми високи до бутовите и обемна руса фризура.
Ако стратегијата на етикетата требаше да се поврзе со најбараните имиња на вечерта, се исплатеше: само неколку часа подоцна, Bey беше во тренд на социјалните мрежи откако ја закачи нова музика во рекламата на Verizon.
Но, шоуто на полувремето ја однесе сеприсутноста на D&G на сосема друго ниво – и ова беше благодарение, во голема мера, на Ашер.
Аренби суперѕвездата го започна настапот, седечки, во долг волнен мантил D&G со јака од крзно – вештачко крзно, истакна брендот во соопштението за печатот – извезено со кристали Сваровски, бисери и детали инспирирани од природата. За неколку секунди го фрли белиот мантил за да открие интригантно асиметрична бомбер јакна и соодветни панталони.
Изгледот го комплетираше со пар кожени ракавици обложени со уште повеќе кристали и бисери Сваровски, иако набрзо отстрани еден од нив (во она што многумина онлајн коментатори го шпекулираа беше почит на познатиот Мајкл Џексон со една ракавица).
Потоа, вниманието се сврте кон Алиша Кис за изненадувачката изведба на „If I Ain’t Got You“. И таа беше облечена од D&G. Составена од тоалета од органза и костим покриен со – погодувате – кристали Сваровски, нејзиниот неверојатен црвен ансамбл беше еден од најубавите изгледи на вечерта.
Но, потоа се врати на Ашер, кој се појави на пијаното на Кис во кристално извезен елек по нарачка на D&G. Очекувано, и тоа се откачи, откривајќи го горниот дел од брендот, а потоа, конечно, воопшто немаше кошула.
За време на зголеменото соло на гитара од H.E.R., Ашер направи брза промена на костимот и се врати за изведба на ролери на „OMG“ облечен во футуристички црно-син ансамбл. Тоа беше благодарение на етикетата Off-White на починатиот Вирџил Аблох, а не на D&G, но ПР офанзивата на италијанската модна куќа беше завршена – и не само затоа што требаше да ги прикаже своите производи на една од најголемите естрадни сцени, туку затоа што ја имаше R&B ѕвездата пеејќи ги неговите пофалби.
„Џермејн Дупри всушност беше првата личност која ме запозна со Долче и Габана“, изјави Ашер за магазинот „Вог“ во видеото од зад сцената од неговата последна гардероба. „Навистина мислам дека ткаенината и украсувањето на облеката се нешто што тие навистина го прават уникатно, и сакав да имам малку од тоа“.