Бе-ем-ве премиерно го претстави M3 це-ес супер седанот
BMW го претстави новиот M3 CS кој дебитира со поголема моќност и помала тежина и ќе биде во ограничено производство
M4 CSL е еден од оние автомобили кои се најфокусирани кон возачот, а што некогаш дошле од М дивизијата на BMW. Но, за возачите кои исто така треба да ги земат предвид патниците, CSL сега доби свој брат – M3 CS.
BMW прави модели Clubsport уште од ерата E9 за да го означи следното најдобро нешто по CSL. Откако претходната генерација на M3 го доби третманот CS кон крајот на 2017 година со поголема моќност и помала тежина, неговиот наследник денес го пробива по истиот рецепт. Слично како моделот F80, и тој се продава само со автоматски менувач, но има клучна разлика. Новиот M3 CS има xDrive (со избор на RWD), додека неговиот претходник имаше погон само на задните тркала.
Поголема моќност
Инженерите од BMW M го „тјунираа“ битурбо моторот „S58“ од 3,0 литри за да отклучат 550 КС исто како кај M4 CSL. Максималниот вртежен момент од 650 Nm е непроменет во споредба со M3 Competition xDrive на кој се базира CS.
Покрај тоа што пакува дополнителни 40 МС, M3 CS губи приближно 34 килограми благодарение на изобилството на карбон. BMW искористи CFRP за хаубата, предниот сплитер, доводите за воздух, капачињата на страничните ретровизори, задниот дифузор и спојлерот на капакот на багажникот. Покривот е исто така направен од истиот лесен, но издржлив материјал, а исто така се и лопатките за менување од внатрешната страна каде што централната конзола и лентите се исто така CFRP (полимери засилени со карбонски влакна).
Тука е и титаниумскиот заден придушувач и пар предни спортски седишта со карбонска обвивка. M4 CSL отиде чекор подалеку со отстранување на задните седишта, но тоа очигледно немаше да има смисла за автомобил со четири врати.
Благодарение на дополнителната брзина, M3 CS спринтува од место до „стотка“ за 3,4 секунди или две десетинки побрзо од Competition xDrive. Пакетот M Driver’s е вклучен како стандард за да му овозможи на брзиот седан да достигне електронски управувани 303 км/ч.
Впечатлив дизајн
Финиширан во впечатлива Signal Green од Individual каталогот, M3 CS има жолти дневни светла што ги имитираат M4 CSL, M5 CS и тркачките автомобили. Слично како купето, контурата на предната решетка е финиширана во црвено, додека предниот браник е во голема мера пренесен. Освен тоа, изложените делови од карбонски влакна на хаубата го отсликуваат M4 CSL.
Клиентите не се заглавени со оваа зелена боја бидејќи BMW ќе го продава супер седанот во Black Sapphire и Brooklyn Grey бои заедно со Frozen Solid White Individual боја. Во внатрешноста, електричните и загреаните предни седишта имаат осветлени логоа „CS“ и кожа од Мерино со црвени акценти на Mugello. Заокружувањето на измените се плочите на праговите со значката „M3 CS“, управувач обвиткан со Алкантара и познатите М бои што ги красат безбедносните ремени.
Иако е M3 со највисоки перформанси досега, BMW ќе наплаќа дополнително за карбон-керамички сопирачки бидејќи стандардниот автомобил доаѓа со вообичаените сложени сопирачки. Со димензии 275/35 ZR19 напред и 285/30 ZR20 назад, гумите Michelin Pilot Sport Cup 2 се бесплатна опција за тркалата достапни во мат црна или златна бронза.
BMW вели дека ќе го произведува M3 CS во „ограничен број“, но без да открие точна бројка./ Avtoplus.mk