Пичоли поставува нов (покласичен) ритам за Баленсијага, со поддршка од Меган Маркл

Париз – Пјерпаоло Пичоли од „Баленсијага“ нагласи дека „секое срце чука различно“ во својата прва ревија како главен креативец во Баленсијага во саботата, поставувајќи покласичен пулс за модната етикета, со поддршка од Меган Маркл.
58-годишниот ѕвезден дизајнер беше под голем притисок на Неделата на модата во Париз, откако го замени високо оценетиот грузиски дизајнер Демна, кој го напушти брендот во јули, откако го зголеми неговиот профил и профит повеќе од една деценија на чело. Демна ќе ја организира својата последна ревија на висока мода на 9 јули пред да го преземе креативното водство на сестринската куќа Гучи во Италија.
Демна, кого го поддржуваа Кети Пери, Ким Кардашијан и Карди Би, како и обожавателите на познати личности од генерацијата Z, ја започна задачата за оживување на етикетата „Гучи“, во сопственост на Керинг, на Неделата на модата во Милано минатата недела.
Пичоли се надева дека неговите дизајни за женска облека за пролет/лето 2026 година ќе го одржат Баленсијага релевантен кај помладите купувачи, но исто така изгледаше дека ја ублажи раскошот и кршењето на кодовите од ерата на Демна.
Неговиот прв ред исто така изгледаше поинаку, вклучувајќи ја и војвотката од Сасекс, Меган Маркл, која облече костум од Баленсијага во боја на слонова коска со наметка за ретко патување во Европа од нејзиниот дом во Калифорнија.
„Таа долго време се восхитуваше на неговата (Пичоли) изработка и модерна елеганција, а вечерва не беше поинаква“, изјави портпаролот на војвотката за списанието Hello!.
Други ВИП личности беа неодамна венчаната Лорен Безос, сопруга на шефот на Амазон, Џеф Безос, и ѕвездата од „Ѓаволот носи Прада“, Ен Хатавеј.
– „Сопствен сензибилитет“ –
Пичоли, кој се прослави во Валентино, имаше ретро пристап кон поканите за шоуто во саботата, испраќајќи им на своите гости касетофон Walkman во стилот на 1980-тите со снимка од отчукувања на срцето.
„Отчукувањата на срцето се ритамот што го споделуваме – пулсот што нè потсетува дека сме луѓе“, напиша тој во своите белешки што им ги предаде на поканетите во седиштето на Kering во саботата навечер.
„Сепак, секое срце чука различно.“
Зборувајќи со новинарите, тој рече дека би било „глупаво и непочитувачко“ да ги занемари дизајнерите пред него во модната куќа, нагласувајќи дека ќе остави свој белег.
„Сакав да работам, дури и со архетипот на Демна, со мојот сопствен сензибилитет, кој секако е различен“, рече тој.
Демна помогна да се помести уличната облека на модните писти и редовно се појавуваше на насловните страници на брендот со неговата чанта „Икеа“ од 2.000 долари, таканаречената „торбичка за ѓубре“ од 1.800 долари, како и неговите дизајнерски „Крокс“ и маички.
Тој исто така стоеше зад многу критикуваната рекламна кампања за 2023 година, која се чинеше дека се однесува на злоупотреба на деца, што доведе до прекор од милијардерот извршен директор на „Керинг“, Франсоа-Анри Пино.
Наследството на Баленсијага
Од неговото длабоко нурнување во архивата, Пичоли брзо ја дестилира суштината на париската куќа, нејзиното наследство на нарушување и „културата на висока мода“ создадена од основачот Кристобал Баленсијага.
Тој беше воодушевен од откривањето како легендарниот кутуриер ги преточи многу строгите и строги линии во лесни и еластични облеки, внимателно избирајќи ги вистинските ткаенини и ставајќи воздух помеѓу нив и носителот.
„Разбрав дека целата негова работа се базира на идејата за телото, почнувајќи од телото, понекогаш одејќи многу далеку од телото, но секогаш со телото во центарот на неговата работа“, раскажа Пичоли за време на интервју во канцелариите на Баленсијага на улицата Севр, каде што се одржа дебитантската ревија. „Затоа сакам да го применам тој метод на мојот начин на работа на Баленсијага, ставајќи ја човештвото во центарот на истражувањето на модата и правејќи ја релевантна за денес.
„Сакам да влезам во реалноста преку силуета и ткаенини. Не сакав да бидам носталгичен. За мене, беше важно да бидам релевантен за денес, силуети што би можеле да бидат интересни денес, но исто така и носливи денес… Да го направам обичното многу извонредно.“
Дури и пред да слета во Париз – неговото назначување беше откриено минатиот мај – Пичоли отпатувал во родното место на основачот и го посетил Музејот Кристобал Баленсијага во Гетарија, Шпанија.
Таму бил запрепастен кога открил видео снимка од жена облечена во темен фустан од Баленсијага на улиците на Париз во 50-тите години, наидувајќи на љубопитност и видлив презир.
Пичоли видел само иновација и ослободување.
„Гледајќи ја реакцијата на луѓето, сфатив колку е релевантна, колку е револуционерна и колку е љубезна неговата работа, ослободувајќи ги жените од тежината“ на нивната облека, рече тој, истакнувајќи дека оригиналниот New Look на Диор тежел приближно девет фунти, наспроти околу еден или два килограми за фустанот од вреќа.
„Баленсијага“ флертуваше со различни модни насоки под водство на своите претходни креативни директори, меѓу кои беа и Џозефус Тимистер, Александар Ванг и Никола Гескиер, кои се потпреа на експериментален и понекогаш футуристички пристап што ја катапултираше куќата назад во големите модни лиги.
Пред да се раздели со Валентино во март 2024 година, Пичоли го помина поголемиот дел од својата кариера во римската куќа и ја делеше улогата на креативен директор заедно со Марија Грација Кјури од 2008 до 2016 година, кога ја презеде водечката улога. Тој започна во модата со 10-годишен престој во Фенди, работејќи таму заедно со Кјури.
Пичоли ја најавува својата нова визија за Баленсијага во кампања во која се прикажани неговите тетовирани подлактици како пишуваат со четка и сад со мастило; свадбен ансамбл од 1967 година од основачкиот шпански дизајнер, кој беше и првата слика што Пичоли некогаш ја објавил на неговата лична страница на Инстаграм, и портрети на Изабел Ипер од Рони Хорн околу 2005-2006, без шминка или облека за црвен тепих.