Осло воведе целосно електричен јавен превоз лани – но заглави во снегот. Како ќе се справат годинава?


Како давателот на јавен превоз во Осло ќе се обиде да избегне хаос оваа зима, прашуваат норвешките медиуми, а јавниот превозник „Рутер“ од Осло ги објави своите планови како ќе избегне хаос оваа зима.

Јавната транспортна мрежа во Осло, особено автобусите, често беше парализирана од снегот и студеното време минатата зима. „Рутер“ откри како планира да ги избегне истите проблеми оваа зима.

Новите електрични автобуси кои сообраќаа во мрежата на јавниот транспорт во Осло, Норвешка имаа огнено крштевање минатата зима, со чести проблеми со досегот и полнењето што предизвикуваат огромни нарушувања за време на студеното време.

„Подобро сме подготвени оваа година“, изјави оперативниот директор на Рутер, Мејфрид Аандстад, за јавниот радиодифузен сервис НРК.

Два нови модели на автобуси додадени во возниот парк на градскиот јавен превоз минатата зима се бореа со студот. Температурите кои беа длабоко во минус значеа дека електричните автобуси страдаа од намален опсег, а исто така се изгуби многу енергија за загревање на автобусот.

Сите автобуси на „соларис“ кои работат во градот оваа зима се опремени со биодизел греалки за да се зачува опсегот за време на студеното време.

„Тоа дава значително подолг дострел“, изјави за NRK Глен-Ивар Галаас, шеф на возниот парк во Unibuss. „Унибус“ е договорен да обезбеди автобуси за „Рутер“.

Во меѓувреме, автобусите направени од MAN се опремени со дополнителен батериски пакет наместо нови греалки.

Подобри и поиздржливи полначи ќе се вградуваат и во автобуските депоа. Ќе бидат воведени и нови линии за да се овозможи почесто полнење на автобусите.

Понатаму, ажурирана е и технологијата против пролизгување на автобусите. Заглавувањето на автобусите во снегот беше вообичаено минатата година, што доведе до сообраќаен метеж и откажани услуги.

Автобуските фирми, исто така, повеќе нема да мора да аплицираат за да користат гуми со шилци. Наместо тоа, тие само ќе треба да го известат „Рутер“.

Сепак, од „Рутер“ признаа дека направените промени нема да ги отстранат проблемите.

„Може да има и денови во зима кога временските услови се толку предизвикувачки што ќе имаме проблеми да го испорачаме целиот опсег“, рече Аандстад. „Тогаш имаме и план за тоа“, рече тој.

Едно од решенијата во предизвикувачки временски услови е прескокнување на постојки во области кои се тешко погодени и пренасочување на автобусите за да се избегне прекин или автобусите да останат заглавени.

„Рутер“ исто така ќе го намали бројот на услуги во случај на тешки временски услови.

„Ги покриваме сите области, но работиме со малку помал капацитет доколку има предизвик“, рече Аандстад.