Нестле инвестира 88,7 милиони долари во производство на кафе во Бразил


Швајцарскиот прехранбен гигант „Нестле“ објави дека планира да инвестира дополнителни 500 милиони реали (88,7 милиони долари) во производствен капацитет во Бразил во сегментот на кафени пијалоци од линијата „Нескафе“ до 2028 година.

Новопланираната инвестиција следи по најавата на компанијата во мај минатата година дека ќе инвестира една милијарда реали во тој производствен сегмент во најголемата економија во Јужна Америка до 2026 година. Бразил е втор најголем потрошувач на кафе во светот, а вкупната инвестиција на „Нестле“ од 1,5 милијарди реали ќе ја зајакне стратешката улога на јужноамериканската земја во глобалниот раст на компанијата, беше кажано вчера на презентација пред новинарите.

Новите инвестиции се насочени кон проширување на фабриката во Монтес Кларос во југоисточната држава Минас Жераис и мрежата на апарати за кафе „Нестле Професионал“, соопшти компанијата. Валерија Пардал, менаџерот на брендот „Кафе“ на „Нестле“ е оптимист во врска со идните перспективи за раст на секторот за кафе.

„Во последните пет години, сегментот на капсулно кафе на Nestlé порасна за околу 20 проценти и очекуваме иста стапка на раст и во иднина“, рече Пардал. Брендот Nescafé е создаден во Бразил, најголемиот светски производител и извозник на кафе, а во почетната фаза вклучуваше само инстант кафе.

Асортиманот оттогаш е проширен, а компанијата сега сака да привлече помлада популација и потрошувачи кои се подготвени да вложат повеќе пари во своите џебови.

Целта на компанијата е да го консолидира брендот и да го користи за поддршка на производи со повисока вредност, со оглед на силниот раст на побарувачката во Бразил за производи како што се ладно кафе и карамел кафе, соопшти Нескафе во мај минатата година кога најави инвестиции во широкиот асортиман на производи на брендот.