Колку и како се заработува на Инстаграм
Инфлуенсерите и активните корисници можат да заработат илјадници долари за објави на Инстаграм.
Како резултат на тоа, добро познатите личности со голем број следбеници добиваат големи зделки, додека други се борат да ги зголемат своите следбеници, репутација, ангажман и многу повеќе.
Но, колку навистина можете да заработите на Инстаграм и кои корисници влијаат на тоа?
Не постои единствен одговор на прашањето колку пари може да се заработи на Инстаграм бидејќи неколку варијабли влијаат на висината на заработката.
Некои од нив вклучуваат пазарна област, број на следбеници, метод на монетизација, стапки на ангажираност и квалитет на објавување, пишува See Biz.
Од друга страна, инфлуенсерите имаат право сами да си постават цена.
На пример, помалку познатите инфлуенсери со до 10.000 следбеници можат да ги постават своите цени на 25-50 долари по објава, оние со 30-80.000 следбеници можат да наплатат 150-350 долари по објава, додека славна личност со над 100.000 следбеници може да наплати помеѓу 1.000 и 500.000 долари по објава.
Многу луѓе мислат дека бројот на следбеници е единствениот фактор што влегува во игра кога станува збор за плаќање за спонзорирани објави и слично. Сепак, тоа не е точно.
Областа на пазарот, квалитетот на постот, репутацијата и ангажманот на следбениците се исто така важни фактори, бидејќи овие фактори влијаат на видливоста и продажбата на производот.
Стапката на ангажман е еден фактор што влијае на тоа колку пари некој може да заработи на Инстаграм. Врз основа на ова, инфлуенсерите со помалку следбеници со висок ангажман заработуваат повеќе кога брендовите плаќаат врз основа на нивното ниво на ангажман.
Следбениците кои реагираат на високо ниво на активност на инфлуенсер, најверојатно ќе станат клиенти во блиска иднина, што го бараат различни компании.
Процентот на стапката на ангажираност на Инстаграм се добива со делење на вкупниот број лајкови и коментари со бројот на објави и множење со 100, според Instant Famous.
Високата стапка на ангажираност им овозможува на потенцијалните спонзори да знаат дека следбениците ги следат или прифаќаат препораките на инфлуенсерите. Ова ги тера во бизнис затоа што многу следбеници ќе го купат производот.
Социјалните мрежи станаа дел од секојдневниот живот на луѓето. Поточно, седум од 10 луѓе се обраќаат на социјалните мрежи кога одлучуваат што да купат.
Повеќето луѓе одлучуваат да купат врз основа на мислењата на оние на кои им веруваат.
Можете да заработите пари промовирајќи брендови и производи во област што добро ја познавате, дури и ако немате еден тон следбеници. Ова води до прашањето: Кои се најпрофитабилните ниши на Инстаграм?
Убавина, мода, здравје, фитнес, патување, бизнис, начин на живот и луксуз се некои од најпопуларните сегменти во моментов.
Дополнително, има многу брендови во тие области кои помагаат да се креираат многу содржини и успешно да се монетизираат.
Некои инфлуенсери се познати на Инстаграм и другите платформи за социјални медиуми, како и во нивните индустрии. Меѓу нив има познати спортисти, научници и експерти од други области. Овие поединци имаат одлична репутација онлајн и надвор. Многу брендови сакаат да соработуваат со нив, дури и ако немаат голем број следбеници на Инстаграм, пренесува Блиц.
Поради сите овие фактори, нема дефинитивен одговор на прашањето колку следбеници на Инстаграм навистина ви се потребни за да почнете да заработувате пари во иднина.
Сепак, можете да почнете да заработувате дури и со 1.000 следбеници со истражување на различни извори на приход од спонзорирани објави, партнерски маркетинг, продажба на сопствени производи и нудење услуги. Бројот на следбеници на Инстаграм не е толку важен за да не може да се заработи на оваа платформа со високо ниво на ангажман од 2.000 лојални следбеници.