Граѓани се жалат дека и по петтиот ден од стартот на сезоната немаат затоплување
Иако грејната сезона почна до нашата редакција пристигнаа повеќе поплаки дека радијаторите на дел од корисниците и понатаму се ладни. Граѓаните се жалат на неажурност и потенцираат дека за реакција од надлежните биле приморни да пријавуваат неколку пати, и тоа повеќе жители од една зграда.
– Бидејќи од првиот ден кога беше најавено пуштањето на парното немавме греење, веднаш во понеделникот почнав да пријавувам. Не известија дека имало некое протекување во зградата кое е веќе санирано пред шест месеци– вели еден жител на општина Автокоманда. Од лани, кога се изградија новите згради, веќе не добиваме топли радијатори како некогаш, а нема ниту преку цела ноќ, како што имаа до преклани. Од лани се жалевме до ЕСМ, ама никогаш не добивме одговор, вели нашиот соговорник.
– Иако пола зграда има греење, дел од нас немаа. Тек после третиот ден добивме парно, а проблемот го пријавуваше сопругот неколку пати во ЕСМ, но да се добие кај нив за пријавување дефект беше на моменти вистинска лотарија – вели оваа жителка на Скопје.
Од ЕСМ Снабдување со топлина посочуваат дека почетокот на грејната сезона секогаш се карактеризира со пропратни дефекти кои се случуваат и компанијата посветува посебно внимание за решавање на истите.
– Екипите се на терен и делуваат согласно пријавувањето на граѓаните и приоритетот на проблемот. Се случуваат дефекти во три сегменти: дефекти на дистрибутивната топлификациона мрежа, дефекти во топлинските станици и дефекти на внатрешната инсталација на објектите (дефекти за чие решавање се одговорни потрошувачите согласно законот за домување). Дефектите на дистрибутивната топлификациона мрежа можат да бидат од мал и голем обем и за нивно лоцирање и санирање нашите екипи веднаш излегуваат на терен, се вклучуваат сите расположиви капацитети, работна сила и механизација со цел нивно брзо отстранување – посочуваат од ЕСМ Снабдување со топлина.
Од компанијата потенцираат дека поразличен тип на дефекти се дефектите на пумпите и опремата во топлинските станици, коишто се наоѓаат во објектите. Напоменуваат дека за отстранување на дефект во топлинските станици, особено важно е нашите екипи да имаат пристап во објектите и до топлинските станици, а пристапот е потребно да го обезбеди Управителот или Заедницата на Сопственици.