(Графика) Колку придонесуваат најбогатите градови во САД во американскиот БДП

Не е тајна дека американската економија се „напојува“ од градовите. Корона вирусот принуди неколку големи метрополитен области на целосна блокада, ги запре сите несуштински лични активности зголемувајќи ја невработеноста до историски највисоки нивоа. Со оглед на тоа што многу држави сега повторно ги разгледуваат блокадите, мислевме дека е време да се измери колку се важни американските градови за националниот американски БДП, пишува Howmuch.

Поголемата метро-област на Њујорк со 1,77 билиони американски долари има далеку најголем БДП од кој било американски град. Тоа е повеќе од целокупната економија на неколку земји.

Лос Анџелес неодамна надмина еден билион долари (1.000 милијарди долари)  во вкупниот економски производ, што го прави да биде втора најголема метро-област според БДП.

Сан Франциско забележа брз економски раст, зголемувајќи го износот од 406 милијарди долари пред само неколку години на 549 ​​милијарди долари во оваа визуелна слика.

Останува да се види точно како корона вирусот ќе влијае на американската економија бидејќи технолошките работници кои можат да си ја завршат својата работа од каде било, размислуваат да се преселат на поевтини локации.

Податоците за визуелизацијата се од Бирото за економски анализи на САД за 2018 година, достапни беа целосните податоци од последната година.

„Создадовме 3Д мапа каде шиловите го означуваат бруто домашниот производ (БДП) на секоја метро област, прилагодена на инфлацијата до 2020 година. Резултатот е интуитивна слика на географијата на американската економија во пресрет на нарушувањата од корона вирусот“, пишува Howmuch.

Топ 10 најбогати градови во САД – БДП по метро област

  1. Њујорк: 1,77 билиони долари
  2. Лос Анџелес: 1,05 билиони долари
  3. Чикаго: 689 милијарди долари
  4. Сан Франциско: 549 милијарди долари
  5. Вашингтон, 541 милијарди долари
  6. Далас: 513 милијарди долари
  7. Хјустон: 479 милијарди долари
  8. Бостон: 464 милијарди долари
  9. Филаделфија: 444 милијарди долари
  10. Атланта: 397 милијарди долари

Мапата открива како е концентрирано економското производство на земјата во избран број на метро-области. Пошироката метро-област на Њујорк е над останатите, генерирајќи 1,77 билиони долари во американскиот БДП секоја година, далеку пред Лос Анџелес на второто место со 1,05 билиони американски долари.

Пошироката област на Њујорк има поголема економија од цела Русија.

Многу од овие градови имаат поголема економија од цели земји, како што покажа претходна анализа. На првите 10 метро-области отпаѓа над 37 отсто од целокупното економско производство за сите американски метро-области, ​​или околу 6,15 билиони американски долари. Тоа е толку големо, што доколку овие градови ги напуштат САД и формираат своја држава, би ја имале третата по големина економија во светот.

Ако се стави мапата во контекст, се забележува дека водечките метро-области значително ја развија нивната економија во последните неколку години. БДП на Њујорк се зголеми од 1,43 билиони долари во 2016 година (не прилагодувајќи се на инфлацијата) на приближно 1,77 билиони долари (заклучно со 2018 година, прилагодено на 2020 година). Лос Анџелес слично отиде од 885 милијарди долари на 1,05 билиони американски долари. Но, Сан Франциско доживеа најголем раст во однос на другите градови, катапултирајќи се од седмото на четвртото место, или во износ од 406 милијарди на 549 милијарди долари, или пораст од 35 отсто за само неколку години.

Еден од најинтересните аспекти за овој вид анализа е да се разгледа како корона вирусот се меша и ја реорганизира економијата. Земете го Сан Франциско како пример. Исполнет со технолошки работници и софтверски инженери, Сан Франциско забележа егзодус на луѓе кои го напуштија Заливот, бидејќи компаниите сè повеќе им дозволуваат на своите вработени да работат на далечина, понекогаш на неопределено време. Ова за прв пат во поновата историја изврши притисок врз намалување на цените на недвижностите и наемнините, откако ги прераспредели работниците низ целата земја каде трошоците за живот се многу пониски. Ова треба да им користи на помалите градови и потенцијално да го намали БДП на големите метро-области. (Howmuch.net)