Германската автомобилска индустрија затвори 52.000 работни места за една година


Германскиот индустриски сектор брзо се ослободува од работни места, а автомобилската индустрија е предводник, покажуваат податоците од консултантската фирма EY.

За една година, автомобилскиот сектор затворил околу 51.500 работни места, или речиси седум проценти од работната сила, според анализата што ја видела ДПА.

Во 12-те месеци до 30 јуни, целиот индустриски сектор забележа пад на работните места од 2,1 процент, или околу 114.000 на 5,42 милиони, според EY, повикувајќи се на официјална статистика.

Од 2019 година, бројот на работни места во домашната индустрија се намалил за околу 245.000, или 4,3 проценти.

Овој процес е придружен со пад на приходите во секторот. Во вториот квартал, приходите паднаа осми квартал по ред, сега за 2,1 процент. Сите индустриски сектори, освен електрониката, забележаа негативен резултат.

Автомобилската индустрија се соочува со слаба побарувачка, кинеска конкуренција и бавен премин кон е-мобилност. Приходите во секторот се намалија за 1,6 проценти во периодот април-јуни.

Германската индустрија воопшто е под притисок од скапата енергија, слабата домашна побарувачка и, од оваа година, затегнатите трговски односи со Соединетите Американски Држави. Производителите на автомобили, исто така, страдаат од пад на извозот во Кина.

Големите компании како што се Мерцедес, Фолксваген, Бош, Континентал и ЗФ најавија програми за намалување на трошоците, додека Порше планира целосно да ја затвори својата подружница за производство на батерии Селфорс.

Другите индустриски сектори, исто така, намалуваат работни места: машинската и металопреработувачката индустрија намалуваат 17.000 и 12.000 работни места, соодветно. Од друга страна, бројките во хемискиот и фармацевтскиот сектор се стабилни.

EY предупредува дека трендот веројатно ќе продолжи и дека последиците ќе бидат дека ќе биде потешко да се вработат новодипломирани инженери, особено оние кои бараат работа во автомобилската или машинската индустрија.

„Невработеноста ќе се зголеми кај кандидатите со универзитетско образование, што е нешто што не сме го виделе во Германија долго време“, рече партнерот на EY, Јан Брорхилкер.