Германија потроши 2,5 милијарди евра за субвенционирање на патничките билети од 9 евра месечно

Германскиот либерален министер за финансии Кристијан Линднер во средата го смени своето целосно противење за продолжување на намалените цени за билети за јавен превоз низ целата земја, но предупреди дека 16-те региони во земјата треба да смислат план за тоа да продолжи.
Во текот на летото, владината програма насочена кон ублажување на инфлацијата и намалување на потрошувачката на енергија значеше дека Германците можеа да купат единствен, субвенциониран билет валиден во сите метроа, автобуси, трамваи и регионални возови низ земјата за само 9 евра секој месец.
Политиката, генерално добро прифатена и покрај пренатрупаноста на многу возови, чинеше 2,5 милијарди евра за финансирање и Линднер претходно ја отфрли можноста за продолжување по август, тврдејќи дека постојаниот систем ќе чини 14 милијарди евра годишно.
Но, на последниот ден од важноста на постоечките билети, и со 52 милиони продадени на национално ниво, позицијата на Линднер е омекната.
„[Министерот за транспорт] Фолкер Висинг ме убеди“, рече тој на социјалните мрежи по состанокот на владата. Идниот дигитален билет може да се развие по „дел од цената“, рече лидерот на Слободните демократи (ФДП), истовремено укажувајќи дека 16-те региони во земјата сега треба да предложат план.
„Кога прашањето за финансирање е јасно, цената на [билетот] може да се фиксира “, рече Линднер.