Богатите Руси панично купуваат накит и луксузни стоки додека рубљата тоне

Булгари во сопственост на LVMH изјави за Bloomberg дека продажбата се зголемила во последните денови


Русија– Богатите Руси купуваат луксузен накит и часовници додека рубљата се задржува на рекордно ниско ниво по големите санкции од Западот по инвазијата на Украина.

Продажбата во италијанскиот Булгари во сопственост на LVMH порасна во последните денови, изјави за Bloomberg извршниот директор на куќата за накит Жан-Кристоф Бабин.

„На краток рок тоа веројатно го поттикна бизнисот“, изјави Бабин за медиумот.

Директорот на Европскиот институт на Универзитетот Колумбија, Адам Туз, во понеделникот напиша дека луѓето во Москва „панично купувале“ луксузни производи за време на викендот кои може да имаат висока препродажна вредност, бидејќи стравуваат од натамошен пад на рубљата откако валутата падна минатата недела веднаш откако Русија ја нападна Украина. .

Рубљата во понеделникот го продолжи падот за уште 30%.

Бабин изјави за Блумберг дека Булгари најверојатно ќе ги зголеми цените за да компензира за падот на руската валута. „Ако рубљата изгуби половина од својата вредност, нашите трошоци остануваат трошоци во евра, не можеме да губиме пари за она што го продаваме, па ќе мора да ги приспособиме цените“, рече Бабин, за Блумберг.

Златото и накитот се традиционални складишта од вредност за инвеститорите во време на превирања. Цената на златото, безбедно засолниште, порасна за повеќе од 5% оваа година на самото место на пазарот. Пазарот за препродажба на луксузни часовници исто така цвета, објави Business of Fashion во јануари.

Во последните месеци, увезените луксузни артикли беа барани од оние кои беа погодени од промените на валутата. Во Турција, каде лирата изгуби повеќе од половина од својата вредност во однос на доларот од 2020 година, луѓето купуваа електроника од висока класа како производите на Apple како складиште на вредност, објави Ројтерс во ноември.

Додека западните корпорации – како гигантите за стока за широка потрошувачка Apple и Nike – брзо се повлекуваат или го прекинуваат деловното работење во Русија, се чини дека во голема мера е вообичаено за луксузните брендови, кои не се вклучени во санкциите на Европската унија.

„Ние сме таму за рускиот народ, а не за политичкиот свет“, изјави Бабин за Блумберг. „Ние работиме во многу различни земји кои имаат периоди на неизвесност и тензии.

Но, може да биде потешко логистички за луксузните брендови да работат во Русија, бидејќи западните земји ги отстранија избраните банки од меѓународниот банкарски систем SWIFT. Најголемите светски бродски компании – вклучувајќи ги Maersk, MSC и CMA CGM – исто така ги суспендираа испораките со контејнери до и од Русија. Многу земји, вклучително и САД и оние во Европската унија, исто така го затворија својот воздушен простор за Русија.

„Колку долго ќе трае, тешко е да се каже, бидејќи навистина со мерките SWIFT, целосно спроведени, може да го отежни ако не и невозможно извозот во Русија“, рече Бабин за Bloomberg.

Русија сочинува околу 5% од глобалниот пазар на луксуз, според Vogue Business, цитирајќи податоци од Bernstein Research.

LVMH не одговори веднаш на барањето на Insider за коментар.