Што вели критиката за новиот албум на Тејлор Свифт – во сива боја и со академски наслов


Тејлор Свифт го издаде својот 11-ти студиски албум, The Tortured Poets Department, со 31 нумера во сива боја и со академски наслов, при што обожавателите шпекулираат за музите зад стиховите фокусирани на скршеното срце.

Критичарите ја фалат ранливоста и повремената злобност на Свифт во албумот, забележувајќи ги длабоко личните егзорцизми и разорно смешните приказни, додека некои го доведуваат во прашање растот на музичките стајлинзи поради континуираната соработка со продуцентот Џек Антоноф.

Фановите истражуваат дали песните на The Tortured Poets Department се за Џо Алвин, Мети Хили, Тревис Келче или Ким Кардашијан, а критичарите го поздравуваат албумот како лирско ремек дело кое ги прикажува даровите на Свифт како текстописец, музичар и продуцент.

 

Rolling Stone  рече дека албумот има „интимен звук на Folklore and Evermore, но со облога на синт-поп сјај на Midnights“, истакнувајќи дека приказните го имаат истиот „тон“ на „Фолклор“, само овој пат со „длабоко лични егзорцизми“ кои често се еднакви делови „уништувачки“ и „урнебесни“.

Variety забележа дека иако албумот може да биде поздравен како „недоволно тресок“ или „премногу личен“ од критичарите, тој открива дека Свифт има предност. „Во најсилните песни на овој албум, тоа е како да додала нож на тупаница“, напишаа тие. „Има крв на патеките, добра крв“.

USA Today рече дека албумот припаѓа на лирска (ако не и музичка) „ремек-дела“, нарекувајќи го „бона верност албум за слушалки“. Тие ја пофалија „So Long, London” , како и „меланхоличната балада за пијано ‘Loml,’ , која ќе направи твоето срце да се чувствува преплавено со нокти.

Business Insider не беше обожавател на звукот што го донесе Антоноф на проектот со водечкиот сингл „Fortnight“, наведувајќи дека „песната веднаш звучи како Midnights B-side: досадно, банално и токму она што не го сакам од овој албум. .“ Сепак, се вели дека албумот „почнува да се разбудува“ со четвртата песна „Down Bad“, за време на која „сјајните синтити на Антоноф и ведриот вокал на Свифт опстојуваат, но ние сме воодушевени со дел од нејзиниот мозок што е воодушевувачки откачен“.

Лос Анџелес Тајмс рече дека албумот „ги прикажува даровите на Свифт како текстописец, музичар и продуцент“, истакнувајќи дека нејзините „мелодии се лепливи, а нејзините аранжмани се зафатени; работејќи во студио со Џек Антоноф и Арон Деснер, таа усовршила електро-акустичен стил што веднаш може да се препознае (дури и ако тоа понекогаш е затоа што рециклира мелодична фигура што ја користела претходно).

The Independent забележа дека „мелодичните јадици бараат време за да потонат“, како и со нејзиниот претходен албум, Midnights. Сепак, „тие имаат сидра – дизајнирани да се сместат полека и безбедно во менталното морско дно. Приказните ќе ве заглават и ќе се изненадите кога ќе се најдете како потпевнувате рефрени неколку часа подоцна“.

Slate  рече дека албумот „не покажува многу растечки лирски надвор од сцената на Фолклорот“, додавајќи дека „музички, главно продолжува на начинот на нејзините последни неколку албуми“. Додека тие ја пофалија работата на Антоноф на песни како „Флорида!!!“, тие забележаа „личноста дефинитивно може да дојде до исчезнатиот [продуцентот од 1989 година] Макс Мартин и дефинитивната форма и јадицата на песната како „‘Blank Space“.

The Telegraph го нарече албумот „остар, див напад на нејзините британски бивши“ во својот наслов, истакнувајќи: „Свифт знае да ги заобиколи метафорите и споредбите и ужива во измислувањето на деликатни каскадни транши од паметни игри на зборови и блескава игра со зборови вкоренети во вистински чувства. ” Од „антологијата“ – она што Свифт го нарекува 15-те нумери паднати во 2 часот по полноќ – Телеграф вели дека иако овие песни биле „помалку комерцијално фокусирани“ од претходните 16, „нема забележлив пад на квалитетот“.