Приходите на кинескиот производител на електрични возила BYD за прв пат ги надминаа оние на „Тесла“
Кинескиот производител на електрични возила BYD забележа пораст од 11,5% на нето добивката во третиот квартал во средата, бидејќи одржува силна продажна динамика потпомогната од владините стимулации за трговија.
Нето добивката се зголеми на 11,6 милијарди јуани (1,63 милијарди долари) во кварталот јули-септември, соопшти компанијата во поднесувањето на берзата. За првите девет месеци, нето добивката е зголемена за 18,1% на 25,2 милијарди јуани.
Со приходот во третиот квартал зголемен за 24% на годишно ниво на 201,1 милијарди јуани (28,24 милијарди долари), кварталните приходи на BYD за прв пат го надминаа „Тесла“, чии приходи за кварталот јули-септември достигнаа 25,2 милијарди долари.
„Тесла“ сè уште го подобра од BYD во однос на продажбата на ЕВ глобално во текот на јули до септември.
BYD, чии автомобили сочинуваа повеќе од една третина од вкупната продажба на ЕВ и плагин хибриди во Кина оваа година, го урна месечниот рекорд на продажба во септември, а неговата квартална продажба, исто така, достигна ново високо ниво во третиот квартал.
До крајот на октомври, 1,57 милиони апликанти се регистрираа за да ја искористат националната субвенција до повеќе од 2.800 американски долари по парче за замена на постари автомобили со позелени возила, покажаа официјалните податоци.
Локалните власти во Кина, исто така, доделуваат до 20.000 јуани како дополнителни субвенции за купувачите на ЕВ во шемите што истекуваат на крајот на годината.
BYD го предводеше растот со агресивни попусти на своите најпродавани модели. Неговиот најдобар квартал првенствено беше поттикнат од силниот раст на продажбата на плагин хибриди, која скокна за 75,6% на годишно ниво на 685.830 единици во третиот квартал, благодарение на последната генерација на плагин хибридни технологии кои заштедуваат повеќе трошоци за гориво за корисниците.
За споредба, растот на продажбата на чисти ЕВ возила (наместо хибриди) на BYD забави на 2,7% на 443.426 единици во кварталот и губи удел во сегментот на ЕВ во однос на другите EV ривали во Кина, според пресметките на Ројтерс.
BYD, кој сè уште продава повеќе од 90% од своите автомобили во Кина, постави повисока годишна цел на продажба за оваа година, покажа извештајот на Морган Стенли во септември, и имаше за цел да го удвои извозот на 450.000 возила оваа година, што е надолна ревизија на годишната цел за испорака во странство од 500.000, поставена во март.
BYD, кој го предводи притисокот кон европските пазари и покрај тоа што се соочува со дополнителни тарифи, продаде 94.477 автомобили во странство во третиот квартал, што е за 32,6% повеќе од претходната година.