На Американците очајно им треба фризура


MINNEAPOLIS, MN - MARCH 18: Mike Stevenson flipped his barber shop sign to closed after learning state regulators had clarified that hair and nail salons, spas and other similar businesses are included in Gov. Tim Walz"u2019s order to cease operations. Walz"u2019s order to cease operations to slow the spread of the highly contagious and life-threatening coronavirus Wednesday, March 18, 2020 in Columbia Heights, Minnesota. (Photo by Anthony Souffle/Star Tribune via Getty Images)

Во последните неколку недели, шопинг паниките на Американците се  одраз на тоа како пандемијата на коронавирус продолжува да се развива и да влијае на секојдневниот живот.

„Дефинитивно може да се види дека, откако луѓето останаа дома, како се смени фокусот во купувањето“, вели извршниот директор на Волмарт, Даг Мекмилон. По складирањето храна и заштитни сретства, купувачите сега се свртеа кон игри и други форми на забава, како и на образование, рече тој. Но, последниот тренд е  да се купуваат бои и други препарати за коса , поради неможноста да одат во фризерски салон.

„Луѓето почнуваат да имаат потреба од фризура“, рече Мекмилон.

Customers line up to buy toilet paper, on fears that the coronavirus, COVID-19, will spread and force people to stay indoors, at a Costco in Burbank, California on March 6, 2020. – US lawmakers passed an emergency USD 8.3 billion spending bill to combat the coronavirus on Thursday as the number of cases surged in the country’s northwest and deaths reached 12. Since then the toll has risen to 12 and the virus has spread to at least 15 states — the latest being Maryland adjacent to the nation’s capital Washington. (Photo by Robyn BECK / AFP) (Photo by ROBYN BECK/AFP via Getty Images)

Првиот бран на засилено купување, до степен на паника, беше фокусиран на маски, средства за чистење и средства за дезинфекција на рацете, што ја зголеми нивната  продажба за дури 470 отсто во однос на претходната година. Потрошувачите на национално ниво се однесуваа како да се подготвуваат за големо невреме. Потоа дојде паничното купување на тоалетна хартија кое предизвика уште попанично купување, а трката за пешкири за бања предизвика бран ефекти низ синџирот на снабдување.

Откако седењето дома стана секојдневие, Американците  се свртеа кон печење. Во седмиците што завршуваат на 21 март и на 28 март, продажбата на квасец за печење се зголемила повеќе од кој било производ за широка потрошувачка, дури за  647 отсто.Производителите на брашно и квасец велат дека нема недостаток на снабдување на нивните производи (плус, никогаш нема недостаток на квасец).

„ Треба една минута за ланецот на снабдување да реагира на толку многу побарувачка за толку кратко време“, рече Шери Мерил, менаџер за набавки.

На крајот дојде зголемувањето на апаратите за шишање од 166 отсто и на производите за боење на косата за 23 отсто во однос на претходната година.Американците станаа бербери и стилисти, бидејќи салоните за коса низ целата земја привремено се затворија заради мерките на социјално дистанцирање.

During an outbreak of the COVID-19 coronavirus, a sign stating the the sale of certain items will be limited is visible as customers purchased all available toilet paper, paper towels, medical supplies, hand sanitizer and other essential items, leaving empty shelves at a Target retail store in Contra Costa County, San Ramon, California, a region where the virus was confirmed to be actively spreading, March 12, 2020. (Photo by Smith Collection/Gado/Getty Images)

Моник Кембел, сопственичка на фризерски салон во Далас изјави дека затворањето е финансиски стресно, но ја разбира ситуацијата.

„Да барате стилист да дојде кај вас или да одите кај него, сепак е многу висок ризик“, рече таа. „Не сакам да се доведам до  ризик да се заразам од коронавирусот само за да се осигурам дека нечија коса е убава“, порача таа.