Луксузна чанта на Баленсијага спои три модни икони во кампања, тие имаат „карактер“


Balenciaga ја сместува својата нова Rodeo чанта пред и во центар во најновата кампања на брендот во која главните улоги ги толкуваат Ким Кардашијан, Наоми Вотс и Изабел Ипер.

На новите фотографии откриени во четвртокот, Кардашијан го заменува својот бринета изглед за изглед инспириран од Мерилин Монро. Реалити ѕвездата и магнатот за облекување, заедно со Вотс и Ипер, ја моделира препознатливата линија за готова облека на Баленсијага.

Ким Кардашиан

Фотографирана од Надав Кандер, во кампањата „Ликови“ се гледа дека „секоја ѕвезда покажува свој аспект преку создавање студија за карактерот:“ Кардашијан русокоса бомба, Вотс фатална жена и Ипер олицетворение на холивудскиот сјај и гламур.

Изабел Ипер

Баленсијага кампањата за Родео ја започна во мај предводена од Никол Кидман и Амелија Греј. Инспириран од „легендарниот пресек на луксузот и модата, Rodeo Drive“,чантата од телешка кожа се одликува со мат финиш, набори од хармоника и затворање со заклучување. Доаѓа во четири големини и повеќе бои.

Наоми Вотс

Како отстапување од трендот на микро чанти, на пистата повторно се појавија џамбо силуети, при што етикетите како Gucci, Bottega Veneta и Tory Burch ги фаворизираат попространите модели. Како што се зголемува популарноста на естетиката „Стари пари“ помладата, побогата публика е привлечена од стиловите што некогаш ги претпочитале иконите на ретро стилот како Ли Раџивил, Каролин Бесет-Кенеди и принцезата Дијана.

Кардашијан и Ипер беа официјално именувани за амбасадори на брендот Баленсијага во 2024 и 2023 година, соодветно, додека Вотс носеше еден од дизајните на етикетата на овогодинешната Мет Гала. Заедно со нејзината ќерка, Каи Шрајбер, Вотс исто така беше дел од првиот ред на најновата модна презентација на Баленсијага во јуни.