Кристен Стјуарт од „Самрак“ до „Спенсер“ : Ја почувстував осаменоста на Дијана

Италија– Кристен Стјуарт долго време се занимаваше со тоа како нејзината тинејџерска слава заради „Самрак“ и ја одзеде приватноста и нормалниот живот, но не добивајте погрешна идеја: Тоа не е ништо во споредба со она што го претрпе принцезата Дијана.
„Таа беше најпознатата жена во светот“, рече денес Стјуарт . „Вкусив високо ниво од тоа, но навистина никаде во близина на таа монументална, симболична претстава на цел народ или нација“.
Стјуарт ја доби таа перспектива снимајќи го „Спенсер“ на Пабло Лареин, најновиот филм за покојната принцеза од Велс, чија премиера беше денес на Филмскиот фестивал во Венеција. Излегувајќи помеѓу сезоните на „Круната“ на Нетфликс и со мјузиклот „Дијана“ на Бродвеј, испревртената бајка на Лариан се фокусира на тридневниот Божиќен празник во раните 1990-ти, што му претходеше на официјалната разделба на Дијана од принцот Чарлс.
Многу е веќе кажано, видено и напишано за распадот на кралскиот брак, длабоката несреќа на Дијана и суровите граници на британската монархија. „Спенсер“ не додава нови информации или нови сознанија за пантеонот на Дијана, дозволувајќи си наместо тоа да замисли што се случило во тие три дена на имотот на кралицата Сандрингам во Норфолк, како што се откри „народната принцеза“.
„Мислам дека навистина тажната работа за неа е што таа – колку и да е нормална и секојдневна и разоружувачка како и нејзиниот воздух – таа исто така се чувствуваше изолирана и осамена“, рече Стјуарт на прес -конференција во Венеција, облечена во комплет од твид со кратки панталони „Шанел“ како нивна амбасадорка.
Ова е втора икона со тажна приказна во 20-от век што Лареин ја донесе во Венеција, откако премиерно го прикажа филмот „Џeки“, портрет на Жаклин Кенеди Оназис во главната улога на Натали Портман, во 2016 година. Ларин рече дека одлучил да ја профилира Дијана затоа што „сакал да сними филм што би сакала мајка ми “.
Чилеанскиот режисер рече дека неговата мајка ја обожавала Дајана, се облекувала како неа, па дури и ја правела косата како неа . Но, тој рече дека колку повеќе ја истражувал Дијана, „сфатив дека таа носи огромна количина мистерија, и дека мистеријата во комбинација со магнетизмот што ја има создава совршени елементи за филм“.
Навистина. Дијана беше тема на најмалку десетина филмови и ТВ серии, од два американски филмови наменети за ТВ за кралската венчавка во 1981 година, објавени една година подоцна, до филмот од 1993 година, базиран на книгата „Дијана: Нејзината вистинска приказна“ на филмот „Дијана“ од 2013 година со Наоми Вотс во улога на принцеза.
Никој не бил особено ласкав за монархијата. Мотото на кралицата Елизабета Втора често се сумира како „никогаш не жалете, никогаш не објаснувајте“. На тој принцип, Бакингемската палата се воздржа од коментар за многуте измислени приказни за животот на кралското семејство, од „Кралицата“ – филмот на Стивен Фрирс од 2006 година за последиците од смртта на Дијана – до „Круната“ на Нетфликс.
Стјуарт, која се стекна со меѓународна слава како тинејџерка Бела Свон во франшизата „Самрак“, беше запрашана како е чувството да се прикаже некого подложен на слично ниво на воајеристичка опсесија што го доживеала. Стјуарт се занимаваше со слична тема во „Себерг“, за ѕвездата на „Без здив“, Жан Себерг, која исто така се прикажа надвор од конкуренцијата во Венеција во 2019 година.
Стјуарт ја повлече границата помеѓу само филмска ѕвезда и глобална икона. „Дозволено ми е да грешам“, истакна таа.
Таа, исто така, ја бранеше одлуката повторно да ја истражи приказната на Дијана, велејќи дека тоа е замислено уметничко дело, а не инвазија на нејзината приватност или онаа на нејзиното семејство.
„Постои разлика помеѓу навлегувањето и мноштвото што уметноста го носи на овој свет“, рече Стјуарт.
„Мислам дека ако некој сними филм за мене, нема да се чувствувам украдено или одземено од мене“, додаде таа. „Нема ништо штетно во нашата намера. Тоа веројатно би било повеќе вградено во толкувањето “. (АП)