Кралицата Летиција е најдобра реклама за „Манго“


Шпанското кралско семејство се собра во вторникот за настаните на 15-годишнината од Princess of Girona Foundation во хотелот Мелиа Лорет де Мар во вторникот во Барселона.

Кралот Фелипе Шести, кралицата Летиција и нивните ќерки принцезата Леонор и принцезата Софија се сретнаа со претходните победници на наградите Princess of Girona Foundation , а Летиција и нејзините ќерки се координираа во бела и неутрална облека.

За таа прилика, шпанската кралица Летиција облече асиметричен миди фустан нарачан од Mango во неутрален тон. Фустанот со А-линија без ракави имаше асиметрично деколте и дефиниран струк. Кралицата, која важи за модна икона, го координираше фустанот со пар бели сандали на штикли од Boss и носеше чанта од Каролина Херера.

Изгледот на кралицата Летиција беше идеален комплементарен стил на соодветните облеки на нејзините ќерки за настанот. Принцезата Леонор (18) се одлучи за бела памучна предимензионална блуза со соодветен кариран жаккар од Роберто Верино. Блузата ја спои со прави фармерки во слична нијанса на бело од Mango.

Што се однесува до нејзините обувки, беж еспадрили на принцезата Леонор од Macarena Shoes одлично ја надополнија нијансата на фустанот на нејзината мајка. Кралицата Летиција и помладата ќерка на кралот Фелипе, принцезата Софија (17), има сличен стил како и нејзината сестра.

Софија се одлучи за блескава бела блуза со ракави долги три четвртини од Ba&sh. Панталоните со висок струк беа од истиот бренд. Како и нејзината сестра, принцезата Софија исто така носеше пар беж  еспадрили на Macarena Shoes.

Иако стилот на кралицата Летиција секогаш се истакнува за време на официјалните кралски ангажмани и настани, не се случува често нејзините ќерки да и се придружуваат во такви прилики. 15-годишнината од Princess of Girona Foundation понуди идеална можност за шпанското кралско семејство да ја покаже својата склоност кон координирано облекување.

Иако ансамблите на кралицата Летиција, принцезата Софија и принцезата Леонор совршено се надополнуваа еден со друг, тие исто така го демонстрираа индивидуалниот стилски сензибилитет и пристапот кон модата на секој член од кралското семејство. Во годините што претстојат, можеби координираното облекување помеѓу кралските дами на Шпанија ќе биде тренд што ќе се забележи, спојувајќи ја индивидуалноста со хармонизираните забавни изјави.

Шпанскиот бренд е актуелен со возбудливата модна соработка со Викторија Бекама, ко дел од прославата на 40-годишнината на Mango.Нивната најнова колекција носи комбинација од елеганција, луксуз и достапност и внесува свежина и софистицираност во секоја гардероба.

Шпанската компанија за брза мода работи со околу 2.700 продавници на повеќе од 115 пазари ширум светот, а меѓународниот бизнис сочинува речиси 80 отсто од прометот. Најдобри пазари во однос на продажбата се Шпанија, Франција, Германија, Турција и САД.

Според Mango, се предвидува дека САД ќе станат еден од првите три најважни региони во наредните години.