„Конде Наст“ ја затвора програмата за членство во клубот на „Вог“

Клубот за членство тивко исчезна од радарот по голем број промени во изданието.
Последната објава на Vogue Club на Инстаграм беше на 15 мај, на која имаше слика од Џулија Хобс, која претходно беше директорка за модни рубрики на британскиот Vogue пред да се повлече и неодамна да се пресели на позиција на виш соработник во списанието. Таа, исто така, го предводеше Vogue Club со тим од уредници на социјалните медиуми и видео, кои работеа и на други оддели во рамките на универзумот на Vogue во Condé Nast.
„Vogue Club успешно се лансираше како прва глобална модна заедница на брендот. Доби поддршка меѓу страствените фанови на модата и послужи како вреден начин за еволуција, вклучувајќи нови формати и искуства водени од заедницата кои сега се апсорбираат во поголеми иницијативи во рамките на апликацијата Vogue и Vogue Shopping“, рече портпаролот.
„Vogue, исто така, се приклони кон настани насочени кон повеќе потрошувачи, како што се Vogue World, Vogue Vintage Sale и Wellness Retreat на британскиот Vogue, сите тие ја ставаат заедницата и пристапноста во преден план.“
Според веб-страницата на Vogue, стандардното членство во Vogue Club чинеше 30 долари месечно или 300 долари годишно, додека цената за членовите основачи чинеше 25 долари месечно или 250 долари годишно.
Членовите ќе можат да пристапат до „ексклузивна содржина, вклучувајќи статии и видеа, настани во живо и снимени настани, плус бенефиции како попусти и подароци за добредојде“ како дел од нивното членство.
Vogue Club беше претставен на пазарот во 2023 година со ветување да „демистифицира индустријата и да ви помогне да стекнете нови пријатели во модата“, според статија на Vogue.co.uk.
Во текстот се додава дека членовите ќе имаат пристап до „месечни интерактивни семинари „Запознајте го уредникот“ со личности како главниот уредник на британскиот „Вог“, Едвард Енинфул, и директорката за модни рубрики Сара Харис“ и „лични разговори и забави што ќе ве доближат до универзумот на „Вог“, плус пристап до билети за нашите VIP настани, „Вог Свет“ и „Сили на модата“, по цени само за членови“.
„Вог“ се вклучува во програмите за членство уште од 2018 година, прво со „Ин Вог“, кој сега е ребрендиран како „Вог 100 Клуб“, каде што членството чини 100.000 долари годишно.
Сепак, „Конде Наст“ не е единствениот што се вклучува во програмите за членство.
Во 2023 година, „Ел У.К.“, кој го издава „Херст Магазинс“, изјави дека ќе го лансира „Ел Колектив“, платформа за претплата за читателите да комуницираат со создавањето на списанието и лансирањето на нов билтен.
„Elle U.K. отсекогаш имала навистина жива и ангажирана заедница, а ние го градиме ова со лансирањето на Elle Collective, нашата понуда за членство, што беше природен следен чекор во нашата еволуција“, изјави Кенија Хант, главен уредник на списанието, за WWD претходно оваа година.
Во Harper’s Bazaar постои Privé, каде што годишната членарина изнесува вкупно 3.600 фунти или 18.000 фунти за корпоративна членарина.
Според веб-страницата на Harper’s Bazaar, Privé им овозможува на членовите пристап до нивната годишна уметничка забава Frieze на 14 октомври и божиќна забава закажана за декември.
Како што е објавено, омилениот брод Vogue на Condé Nast се реструктуира. Минатиот месец, изданието соопшти дека ќе бара раководител на уредничката содржина во American Vogue, со што ќе заврши 37-годишното владеење на Ана Винтур како главен уредник на изданието.
75-годишната Винтур ќе остане главен директор за содржини во Condé Nast и глобален уреднички директор на Vogue.