Коктелот „Honey Deuce“ веќе е победник на УС Опен

Се очекува пијалокот да генерира повеќе од 10 милиони долари од продажбата оваа година. Цената на еден коктел е 23 долари


Морган Ридл, американската инфуенсерка и девојка на тенисерот Тејлор Фриц, на трибинте со омилениот коктел

 

За производителот на вотка Grey Goose, препознатливиот коктел на УС Опен – „Honey Deuce“ – е јасен победник.

Се очекува пијалокот да генерира повеќе од 10 милиони долари во продажба оваа година – доволно за покривање на паричната награда и за женските и за машките шампиони во сингл. Минатата година, турнирот послужи повеќе од 450.000 Honey Deuces и покрај цената од 22 долари – висока, но не надвор од линиите за коктели во многу установи во Њујорк.

Оваа година, пијалокот чини 23 долари и се продава на концесиски штандови во Националниот тениски центар „Били Џин Кинг“ во Квинс, Њујорк, каде што се одржува годишниот тениски турнир.

Според Grey Goose, досега се продадени повеќе од 2,2 милиони коктели Honey Deuce. Се служи во колекционерска, акрилна чаша, која дури е споредена со моден додаток. Името е по терминот што се однесува на резултатот од играта кога е изедначен 40 – 40.

Значи, што точно е во Honey Deuce? Пијалокот од вотка, создаден од ресторатерот Ник Маутоне, меша вотка од Grey Goose со ликер од малина и лимонада. Како гарнир, има и топчиња од диња потопени во, претставени на чепкалка за заби, како да се тениски топчиња.

Другите тениски турнири, исто така, имаат свои пијалоци со потпис, но не е јасно дека тие се толку профитабилни како Honey Deuce. Традиционалниот коктел Pimm’s Cup на Вимблдон се служи на турнирот во Лондон од 1971 година, додека на Отвореното првенство на Франција во Париз навивачите пијат шампањ.

Оваа година, сепак, официјалните лица на Отвореното првенство на Франција забранија пиење алкохол на трибините откако навивачите станаа премногу бурни.