И Рајна пресушува


Нивото на водата за најважниот воден пат во Западна Европа, реката Рајна, брзо опаѓа, што претставува проблем за германската индустрија. Нивото на водата на Рајна, главната европска река во внатрешноста која ги поврзува мега-пристаништата во Ротердам и Антверпен со индустриското срце на Германија и со Швајцарија без море, се нагло ниски, што им отежнува на компаниите да пренесуваат јаглен, компоненти, хемикалии и други стоки во фабрики и електрани покрај реката.

Поради постојаните ниски врнежи длабочината на Рајна се спушти до 49 сантиметри во неделата на кулата во Кауб, тесно грло на реката долга 1.200 километри, лоцирана помеѓу Визбаден и Кобленц, кое нашироко се смета за најважна точка за навигаторите за проценување на длабочината. Врнежи не се предвидуваат за следните две недели, а нивоата на клучната точка Кауб се веќе пониски отколку што беа во  2018 година, пред историскиот минимум од 25 сантиметри. Тогаш водата беше толку ниска што реката беше затворена за бродскиот сообраќај со недели, принудувајќи ги компаниите да го префрлат својот товар на железница и патишта. Но, тоа е скапо и неефикасно бидејќи потребни се стотици камиони или вагони за возови за да се справат со товар што може да се натовари на еден брод.

Вообичаено, Рајна го достигнува највисокото ниво на вода во пролет и на почетокот на летото,а најниската точка на есен, но оваа шема брзо се менува.