(Фото) Гучи, Диор или Луј Витон: Кои чанти се луксузни бестселери?
Не е Луј Витон, не е Шанел. Во центарот на вниманието беа чантите на „Гучи“, благодарение на инспиративните дизајни на Алесандро Микеле и генијалните маркетинг стратегии.
Купување дизајнерска чанта (особено чанта Гучи) не е само за шоу – тоа е инвестиција. Без разлика дали ќе го оставите во наследство или ќе ја објавите за препродажба, сакате да се осигурате дека чантата што ја купувате не само што ќе ја задржи својата форма и квалитет, туку ќе ја задржи (или зголеми!) нејзината вредност.
Од големиот број на убави чанти до бескрајната дилема меѓу класичните и трендовски, може да биде тешко да се знае која чанта на Гучи е квалитетна според цената. Затоа разговаравме со експерти во „Вестиаир Колектив“, интернет пазар за препродавачи на луксузни производи, за да го разгледаме од внатре како се купуваат и продаваат иконски торби на Гучи.
Според експертите на „Вестијаер“, во 2019 година, Гучи за прв пат стана најпродаваниот бренд на„ Вестијаер колектив “! Во изминатата година, видовме пораст од 39% во продажбата, што значи дека повеќе парчиња Гучи беа продадени на нашата платформа отколку од тешки удирачи како Луј Витон, Прада, Диор и Хермес. Гучи веќе три години постојано расте во однос на побарувачката и на вредноста и ние го проектираме овој тренд да продолжи и во 2020 година, што го прави сигурна инвестиција во новата година. ”
Првите пет чанти на Гучи познати по одржувањето на нивната малопродажна вредност се Дионис, ГГ, Мармонт, Принстаун и Зуми. Покрај тоа, „ретки и ограничени варијанти на издание [на овие стилови] може уште повеќе да ги зголемат вредностите на пазарот за препродажба“, велат во Вестиар Колектив. Плус, секоја од овие пет чанти е неверојатно стилска, така што тие ќе изгледаат одлично на вашата рака во меѓувреме!