Филмот за Доналд Трамп „The Apprentice“ го шокира Кан, доби речиси осум минути овации
Еден од најочекуваните моменти на 77. Филмски фестивал во Кан конечно пристигна во понеделникот вечерта со светската премиера на драмата за Доналд Трамп The Apprentice, во која глуми Себастијан Стен како млада верзија на магнатот за недвижности во неговите денови пред МАГА.
Само скапиот проект „Мегалополис“ на Френсис Форд Копола инспирираше повеќе разговори и љубопитност пред премиерата на овогодинешното издание на гламурозниот француски филмски фестивал. Пред неговото претставување, практично никој не го видел The Apprentice, бидејќи филмот наводно бил завршен само неколку дена пред неговата премиера.
Али Абаси, Стен, Мартин Донован и Марија Бакалова прошетаа на црвениот тепих во Кан за премиерата. Само Џереми Стронг, кој во филмот го игра озлогласениот политички фиксатор Рој Кон, не присуствуваше.
Во режија на познатиот иранско-дански режисер Абаси и сценарио на Гејб Шерман, The Apprentice го истражува доаѓањето на Доналд Трамп на власт во Америка во 1980-тите под влијание на огнениот десничарски адвокат Рој Кон. Ѕвездата на „Succession“, Стронг, глуми како Кон, заедно со Мартин Донован (Тенет) како Фред Трамп постариот и кандидатката за Оскар и Златен глобус Марија Бакалова (Борат последователен филм) како Ивана Трамп.
Неколку шокантни моменти во филмот – сцена која го прикажува наводното силување на неговата прва сопруга Ивана од страна на Трамп и секвенца во хируршката сала во која се прикажува Трамп како се прави липосукција – предизвикаа звучни вдишувања кај публиката на премиерата во Кан. Како што се стигнуваа последните записи, публиката во Кан почна да ракоплеска навреме на звукот на „Yes Sir, I Can Boogie“ на Бакара што свири на саундтракот.
По проекцијата, Абаси срдечно ги прегрна своите членови на актерската екипа, а Кејт Бланшет, која седеше непосредно пред режисерот и екипата, прва скокна и аплаудираше, прегрнувајќи ја Бакалова. Најгласниот аплауз беше за Стен за неговиот трансформативен настап како Трамп. Толпата ентузијастички навиваше и ракоплескаше, стоејќи на нозе речиси осум минути, иако многумина беа забележани како излегуваат од театарот на само четири минути. Абаси ја одржуваше толпата, аплаудирајќи и по случаен избор покажувајќи кон луѓето од публиката. Абаси, исто така, го држеше својот мобилен телефон кон камерите за време на овациите за да прикаже селфи без кошула на Силен во костум и навидум зад сцената од неговата претстава во Њујорк. Моментот предизвика големи овации и Абаси го бакна екранот на својот телефон.
До понеделник вечер, The Apprentice сè уште немаше дистрибутер во САД, иако претходно на фестивалот во Кан беше продаден на StudioCanal за Обединетото Кралство и Ирска, каде што ќе биде прикажан подоцна оваа година.
Rocket Science се занимава со меѓународна продажба на проектот, кој беше финансиран од Kinematics, Head Gear Films, Screen Ireland, Film i Vast, Данскиот филмски институт и Националната банка на Канада.
Филмот е продуциран од Даниел Бекерман за Scythia Films, Џејкоб Јарек за Profile Pictures, Рут Трејси и Џулијан Форде за Tailored Films и Абаси и Луис Тисне за Филмскиот институт. (Холивуд репортер)