Еве која актерка ѝ беше инспирација за венчаницата на невестата Лорен Санчез

Венеција – Во услови на екстремна фанфара – и соодветно негодување – околу нејзината италијанска свадба со Џеф Безос, Санчез конечно ја откри својата долгоочекувана венчаница. Таа ги избра своите пријатели, италијанските дизајнери Доменико Долче и Стефано Габана од Долче и Габана, да ја изработат венчаницата. И наместо да ги поместува границите со модерна силуета, Санчез сакаше безвременски гламур. Затоа, таа се сврте кон минатото.
Поконкретно, невестата се врати во 50-тите години за нејзина инспирација. Фустанот е базиран на оној што Софија Лорен го носеше за да се омажи за Кери Грант во филмот „Куќа на брод“ од 1958 година. Бодисот е доста сличен: Бел, коскен корсет со деколте во форма на срце, покриен со чипка што се протега до висок врат и долги ракави. 180 копчиња покриени со шифон исцртуваат линија по средината. Здолништето, сепак, ја заменува целосната силуета од 50-тите со сирена со жлебови. Широк превез од тил и чипка го надополнува. Целата работа траеше над 900 часа за да се направи.
Ова е отстапување од деколтираните силуети што Санчез често ги фаворизира (таа познато го откри градникот од чипка под длабоко бело сако од Александар Меквин на претседателската инаугурација на Доналд Трамп), но не помалку свесна за телото. Таа носеше слична силуета на галата amfAR во Кан минатиот месец: бел фустан од сирена без прерамки од Роберто Кавали украсен со ноеви пердуви.
Досега на венчалната рута, Санчез се обиде да ја искриви модата со големи букви. Носеше винтиџ фустан од Александар Меквин со едно рамо од 2003 година и висока мода од Скијапарели, раскошно извезена со екстремно претерана, корсетирана половина.
Вчера, таа носеше класичен бел костум од Диор со свилена шамија од Хермес врзана на главата во почит на Одри Хепберн. Се шпекулира дека ќе се пресоблече во фустан со корсет со срце, инспириран од филмот „Гилда“ на Рита Хејворт од 1946 година.
Други публикации забележаа дека Санчез се чини дека ја брка модната толпа со избори како нејзиниот кутур фустан од Скијапарели, бренд што индустријата го нарече елитен во својата креативност. Референците исто така станаа популарен трик за црвениот тепих, бидејќи уредниците и гледачите откриваат модни велигденски јајца оставени од познати личности и нивните стилисти. Санчез сакаше да евоцира момент, наместо да се одлучи за нешто едноставно. Но, клучот за интересна историска референца е таа модерна интерпретација.
За Санчез, се чини дека минатото привлекува повеќе наклонетост отколку сегашноста. Кога е во Венеција, секако е привлечно да се насочат филмските ѕвезди од златното доба – „Сладок живот“ и сè. Нивните ансамбли ја преувеличуваат женственоста на носителот на начин што е паралелен со стилот на облекување на Санчез (без малку ткаенина – сепак е 2025 година). Но, тогаш, постои причина зошто 1950-тите станаа кратенка за регресивни родови улоги. Фустаните во „Хаусбоут“ и „Џилда“ се прекрасни, но двата филма прикажуваат женски ликови кои се критикувани за нивниот промискуитет и неуспешен домашен живот. Во ера кога толку многу работи се чини дека се поместиле наназад, тешко е да не се прочита нешто подлабоко во овој вид косплеј од 50-тите години, кој доаѓа од новопечената сопруга на милијардер. Или можеби таа е само голем обожавател на режисерот Мелвил Шавелсон? (Харперс Базар)