Директорот на „Форд“ очекува продажбата на електрични возила да се преполови по завршувањето на даночните олеснувања

Извршниот директор на „Форд Мотор“, Џим Фарли, изјави дека очекува побарувачката за целосно електрични возила да се преполови следниот месец по завршувањето на федералните даночни олеснувања во среда.
Фарли во вторник изјави дека „нема да биде изненаден“ ако продажбата на електрични возила падне од пазарен удел од околу 10% на 12% овој месец – што се очекува да биде рекордно – на 5% по завршувањето на програмата за стимулации.
„Мислам дека ќе биде жива индустрија, но ќе биде помала, многу помала отколку што мислевме, особено со промената на политиката за емисиите на издувните гасови, плус повлекувањето на стимулациите за потрошувачите од 7.500 долари“, рече тој за време на настанот на „Форд“ за промоција на квалификувани занаетчии и работници во Детроит. „Ќе дознаеме за еден месец. Не би бил изненаден ако продажбата на електрични возила во САД се намали на 5%.“
Фарли рече дека индустријата дознала дека „делумната електрификација“, како што се хибридите, засега е полесна за прифаќање од страна на клиентите.
Фарли рече дека неговиот тим Model e EV секојдневно ја анализира побарувачката за возила кои не работат на бензин. Компанијата моментално нуди неколку целосно електрични возила, вклучувајќи го пикапот F-150 Lightning, кој може да достигне цена од 90.000 долари, и кросоверот Mustang Mach-E во САД.
Федералните стимулации за електрични возила до 7.500 долари завршуваат како дел од „Големио прекрасен закон“ на администрацијата на Трамп, кој го отстрани постојниот поттик, но вклучи некои поволности за купување возило склопено во САД, без оглед на тоа дали е електрично.
„Купувачите не се заинтересирани за електрично возило од 75.000 долари. Тие ги сметаат за интересни. Брзи се, ефикасни се, не одите на бензинска пумпа, но се скапи“, рече Фарли.
Откако беше усвоен законот, продажбата на електрични возила брзо доби на интензитет, особено откако некои производители на автомобили додадоа уште повеќе попусти за да ги заменат постарите модели.
„Кокс Аутомотив“ предвидува дека продажбата на електрични возила ќе достигне 410.000 во текот на третиот квартал, што е зголемување од 21% во однос на претходната година. Тоа лесно би бил најголемиот број на електрични возила некогаш продадени во еден квартал во САД, како и рекорден пазарен удел од 10%.
Кокс и други аналитичари и раководители од индустријата очекуваат многу купувачи да ги одложат плановите за купување на електрични возила пред да истечат федералните стимулации.
Фарли, исто така, рече дека федералните промени значат дека автомобилската индустрија, вклучително и „Форд“, ќе мора да се прилагодат, велејќи дека компанијата ќе мора да сфати што да прави со своите фабрики за батерии и капацитетот на електрични возила.
„Ќе ги наполниме, но тоа ќе биде поголем стрес, бидејќи имавме четиригодишна предвидлива политика“, рече Фарли. „Сега политиката се промени. … Сите мора да направиме прилагодувања и тоа ќе биде добро за земјата, верувам, но тоа ќе биде уште еден стрес.“