Десетминутни овации за „Мегалополис“ на Копола во Кан
Кан- Долгоснимениот и многу дискутиран научно-фантастичен еп Мегалополис на Френсис Форд Копола ја имаше својата светска премиера во четвртокот вечерта на Канскиот филмски фестивал и беше пречекан со 10-минутни овации во театарот Гранд Лумиер, додека тој ја прегрнуваше секоја од неговите главни ѕвезди – меѓу нив Натали Емануел, Адам Драјвер, Обри Плаза и Џанкарло Еспосито – и ја фрли својата шапка во навивачката толпа.
Копола, кој ја загуби сопругата Елеонор минатиот месец, на крајот го прекина аплаузот за да земе микрофон и да ги запознае членовите на неговото семејство кои беа со него, вклучително и неговиот син Роман Копола и сестрата Талија Шајре, кои работеа на филмот. Потоа за другите соработници во филмот рече: „Сите тие беа моето семејство. И всушност, како што [ликот на Драјвер] Цезар вели [во филмот], „Сите сме едно семејство“.
Режисерот додаде: „Најважното нешто што го имаме, најубавиот збор што го мислам на кој било јазик, е — speranza — надеж! И тоа е она на што го посветувам овој филм. Надеж и децата. Направете го светот за децата“.
Изградбата во четвртокот до откривањето на филмот беше епска. Прво, Imax рече дека ќе му даде на Мегалополис глобално кино издание, со времето допрва да се одреди. Потоа, „My Way“ на Френк Синатра свиреше додека Копола се приближуваше до Палатата на пат кон премиерата – соодветна песна со оглед на тоа што режисерот го сними својот најнов филм надвор од холивудскиот систем, задржувајќи целосна контрола. Тоа беше проследено со аплауз во театарот додека пристигнувањето на Копола беше прикажано на големото платно.
Исчекувањето дополнително се зголеми кога темата од „Кум“ се играше – и луѓето аплаудираа – во киното додека Копола беше прикажан како оди на црвениот тепих со својот бастун. Потоа, Драјвер му помогна на Копола да се искачи на скалите на Палатата за да го поздрави шефот на фестивалот Тиери Фремо. И, конечно, имаше големи овации кога Копола влезе во театарот.
Меѓу познатите присутни на проекцијата беа Ричард Гир, кој е на фестивалот со филмот „Ох, Канада“ и го прегрна Копола пред да започне филмот, како и ѕвездата на „Прикажувачите“, Мајк Фаист и Ханс Цимер.
Копола (85) последен пат имаше филм во конкуренција во Кан пред 45 години – Апокалипса сега, за кој по втор пат беше награден со Златна палма, пет години откако го освои „Разговор“.
Како Апокалипса сега, Мегалополис влезе на фестивалот под микроскоп: Копола зборува за проектот со децении; во него вложил неверојатни 120 милиони долари од сопствените пари; и имаше VFX-тешко снимање во Атланта за кое THR објави дека е хаотично на многу начини.
Многу се вози на приемот на филмот во Кан, особено после приватната проекција на 28 март во Л.А. од која потенцијалните купувачи се појавија скептични за комерцијалните перспективи на филмот. Оваа недела на фестивалот беа продадени правата за дистрибуција на филмот за неколку европски територии. Но, допрва треба да најде дистрибутер во САД.
Што и да се случи, Копола може да каже дека го направил тоа на свој начин. Како што главниот филмски критичар на Холивуд Репортер Дејвид Руни ја отвори својата рецензија за филмот, „Ликот во Мегалополис кој го игра Адам Драјвер со идеалистичка страст, Цезар Катилина, е визионерски гениј кој има намера да го спаси Њујорк градејќи утопистичка иднина, отфрлајќи го елитната владејачка класа во процесот. На многу начини, мисијата на Цезар, благородна и егоманична, изгледа како директен одраз на цврстата решеност на Френсис Форд Копола да го направи овој филм по секоја цена“. (Холивуд репортер)