Брижит Макрон не ја пропушти ревијата на „Луј Витон“ на Модната недела во Париз


Брижит Макрон го донесе својот препознатлив модерен стил од високата мода во првиот ред на ревијата на колекцијата „готова облека“ за пролет 2026 на „Луј Витон“ во вторник за време на Неделата на модата во Париз.

Првата дама на Франција избра моќен костум со остра нота со метално сребрените додатоци. Макрон, седејќи со канадската концертна пијанистка Елен Мерсие-Арно, носеше тегет сако со долги ракави и патент, кои се вклопуваа со нејзините заострени панталони.

Впечатливи елементи на сакото на Макрон беа несомнено метално сребрените геометриски парчиња што се протегаа по предниот дел и го нагласуваа патентот предниот дел. Триаголните форми додаваа остри агли и стилска тензија на целокупниот изглед, при што секое сребрено парче имаше рамен метален сјај или малку светкав дизајн.

Под нејзината впечатлива сако, Макрон носеше црна блуза за дополнително да го надополни мотивот на бои на нејзината облека во првиот ред. Што се однесува до додатоците, Макрон носеше неколку впечатливи коктел прстени, додавајќи дополнителна текстура на нејзиниот целокупен изглед. Носеше и мала метална чанта.

Како прва дама на Франција, Макрон носеше неколку парчиња од Луј Витон за турнеи со висок профил. За време на патувањето на францускиот претседател Емануел Макрон и неговата сопруга во Велика Британија, првата дама носеше кралски син фустан со наметка, по нарачка, од француската луксузна модна куќа. Кејт Мидлтон носеше црвен фустан од Живанши, додека кралицата Камила се одлучи за бел фустан од Фиона Клер – сите три носеа бои од француското знаме и Јунион Џек за да покажат единство.

Курирана од уметничкиот директор Никола Гескиер, пролетната колекција на Луј Витон за 2026 година го претстави дизајнерот како ги прифаќа припиените силуети и удобноста. „Каква радост е да се види дизајнер синоним за научно-фантастичен футуризам и архитектонски силуети како се применува на поудобна модна територија: палта со текстури на мечиња и форми на бањарки; меки плетени џемпери и шорцеви со спуштено меѓуножје, и фустани едноставни како тоги или парчиња од прекрасна ткаенина“, напиша Мајлс Соша во рецензијата на WWD за колекцијата.

Соша забележа дека Гескиер „не ја напуштил својата ревност за експериментирање, создавајќи камилесто палто во облик на ромпер – необична облека што често се повторуваше – и расфрлајќи неколку скапоцени камења врз наметка без ракави што личеше на визон, но всушност беше четкана свила, повторувајќи древна техника“.