Бернард Арно може да го води “Луј Витон Груп“ до 80 години

Франција– Во четвртокот, акционерите на LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton гласаа со 81,6 отсто за резолуција за продолжување на старосната граница на 80 години за нејзиниот долгогодишен претседател и главен извршен директор Бернард Арно, кој има 73 години, како извршен директор, и еден од најбогатите луѓе во светот.
Облечен во костум од тенок материјал, во иста нијанса на сина, омилена на францускиот претседател Емануел Макрон, францускиот моден магнат беше во одлична форма во четвртокот наутро додека претседаваше со првото лично годишно собрание на акционери на LVMH во последните три години. Тој го промовираше „извонредниот перформанс“ на групата во 2021 година, кога приходите во нејзиниот клучен дел за мода и кожни производи се зголемија за 42 проценти во однос на 2019 година .
Арно, исто така, се пофали дека Кристијан Диор, еден од круните на луксузната групација, е француско име дури и попознато од Наполеон.
Тој, исто така, истакна дека LVMH ги подобрила своите перформанси до таков степен во 2021 година што нејзиниот оперативен профит, кој достигнал 17,2 милијарди евра, е приближен на приходите на другите луксузни групи – како Керинг.
Акционерите седеа воодушевени во „Карусел ду Лувр“ додека Арно го возвишуваше своето убедување дека луксузните стоки се долгорочна игра, а не квартална трка, се додека кожата е во игра.
Четири од неговите пет деца – Делфин, Антоан, Фредерик и Жан – седеа во првиот ред од публиката, меѓу нив и Александре Арно, извршен потпретседател во Тифани и Ко., со седиште во Њујорк.
„Вие не сте акционери во некоја анонимна група; затоа, вие сте дел од семејството“, рече тој во собата, трепкајќи со топла насмевка.
Додека некои брендови продаваат виртуелни патики, Арно ја промовираше рекордната аукција минатиот февруари на која беа продадени 200 пара патики Луј Витон и Најк „Ер Форс 1“ од Вирџил Абло за вкупно 25,3 милиони долари, се во корист на Вирџил Абло „Пост -Модерен“ фонд за стипендии.
Арно, исто така, му оддаде почит на Абло, основач на етикетата Off-White и креативен директор на машка облека Витон до неговата смрт минатиот ноември на 41-годишна возраст, поканувајќи ги акционерите да ја погледнат изложбата „Доаѓањето на возраста“ посветена на него во Фондацијата Луј Витон до 27 април.
Тифани, која LVMH ја купи минатата година, „се развива подобро од очекуваното“ и дека нејзиниот предводник на Петтата авенија во Њујорк, кој моментално се реновира, треба да биде готов до крајот на годината.
LVMH го регрутираше францускиот економист Николас Бузу да истражува за поширокото влијание на LVMH врз француската економија. Студијата покажа дека LVMH е одговорна за генерирање на околу 145.000 работни места во Франција и додава вкупно 36,6 милијарди евра на економијата.
Луксузниот конгломерат, кој поседува 75 брендови, вклучувајќи ги Fendi, Loewe, Bulgari, Dom Perignon, Sephora и Guerlain, извезува 75 отсто од она што го произведува, што е количина поголема од фармацевтската индустрија, според студијата на Bouzou. (WWD)