Азески и Цветанов на Самитот за правила на потрошувачите во организација на ЕБРД


Под слоганот „МИСИЈА (НЕ)ВОЗМОЖНА 2025: Што носи иднината за земјоделско-прехранбената индустрија, производите за широка потрошувачка, дистрибуцијата и малопродажбата во Европа во развој?“, се одржува дво дневен Самит за правила на потрошувачите во Тиват!, на кој претседателот на Стопанската комора Бранко Азески ќе учествува заедно со потпретседателот на Комората Глигор Цветанов.  

Самитот е во организација на Европската банка за обнова и развој и со цел на едно место да се организира присуство на компании од прехранбениот сектор и агробизнисот од Централна и Југоисточна Европа. По Белград (2019) и Загреб (2023), Самитот за правила на потрошувачите се враќа во 2025 година со смел фокус на најновите глобални трендови и идните можности за агробизнисот, FMCG, малопродажбата на храна и дистрибутивната индустрија.

Самитот за правила на потрошувачите кој се одржува по трет пат, е единствена платформа за лидерство во мислата меѓу бизнисите. Тој промовира размена на идеи од реалниот свет и успешни приказни меѓу врвните бизнис лидери, инвеститори, регулатори и иноватори, за да поттикне значајна соработка и иновации. CRS 2025 собира повеќе од 30 говорници и над 150 учесници, вклучувајќи менаџери од C-ниво од водечки компании во Централна и Југоисточна Европа, како и од ЕУ, Турција, Блискиот Исток и Африка.

Самитот за правила на потрошувачите 2025, во Тиват, се фокусира на иднината на бизнисот во регионот. Платформата ќе се обиде да одговори на клучни прашања како што се:

–  Како можат бизнисите да се снајдат во тековните макро трендови, клучните геополитички тензии и инфлаторните притисоци?

–  Кои се атрактивните деловни можности во Централна и Југоисточна Европа? Дали бизнисите и инвеститорите треба да почнат да гледаат кон надвор?

–   Во ера дефинирана од климатските нарушувања и растечката еколошка и социјална свест, кои се смелите нови трендови?

–   Како моќта на вештачката интелигенција и другите нови технологии може да поттикне иновации, да ја зголеми регионалната конкурентност и да им овозможи на компаниите да пронајдат нови можности за раст, се вели во соопштението на Стопанската комора.