Аријана Гранде е новиот бренд амбасадор на „Сваровски“
Милано – Сваровски можеби не ѝ става „7 прстени“ на Аријана Гранде, но се поврзува со американската поп икона, пејачка и актерка, која е именувана за амбасадор на нејзиниот бренд.
Првото појавување на Гранде во улогата ќе биде претставено на крајот на октомври со празничната кампања на Сваровски.
„Харизмата и позитивната енергија на Аријана резонираат со суштината на Сваровски да донесе радост во светот и јас сум воодушевена што таа ни се придружува како амбасадор на брендот“, рече Џована Енгелберт, глобален креативен директор на Сваровски.
„Аријана е брилијантен уметник чија креативност блеска преку нејзиното пишување песни и вокални изведби, како и преку нејзиниот личен стил. Со нетрпение очекувам да се вклучиме во инспиративни креативни дијалози заедно“.
Застапник за инклузивност и зајакнување на жените, правата на животните, менталното здравје и родовата, расната и ЛГБТКИА+ еднаквоста, артистката добитничка на Греми награда е позната по нејзиниот вокален опсег од четири октави и регистарот на свирки. Нејзиниот албум од 2019 година „Thank U, Next“ донесе две Billboard Hot 100 број еден песни со насловната песна и „7 Rings“, со што Гранде стана првиот соло изведувач кој истовремено ги зазема првите три позиции на табелата.
Гранде го лансираше својот козметички бренд R.E.M. Убавината во 2021 година, по потфатот со мириси кој дебитираше во 2015 година. Минатата година таа го лансираше Cloud Pink, најновата варијација од семејството на парфеми на Гранде, како дел од нејзиното тековно партнерство со брендовите Лукс.
Гранде рече дека е „воодушевена“ што е амбасадор на брендот Сваровски и дека е „чест да претставувам куќа која ја дели мојата страст за креативност, ги поместува границите надвор од светот на накитот и ги промовира вредностите на неоправдано самоизразување. Едвај чекам да тргнам на ова патување и да ги инспирирам другите да го прифатат својот уникатен сјај“.
Претходните амбасадори на брендови се движеа од Бела Хадид, Ирина Шајк до Карли Клос.
Од нејзиниот ангажман во Сваровски во 2020 година, Енгелберт работеше на подигнување на перцепцијата за брендот, дополнително продолжувајќи ги соработките – вклучително и големо ко-брендирање со Skims на Ким Кардашијан минатата година – и развивајќи ги колекциите на дијаманти одгледувани во лабораторија, влегувајќи во луксузната сфера . Таа ја возеше прегратката на Сваровски за похрабра и пошарена естетика, привлече помлади клиенти без да ги изневери своите лојални и етаблирани и ја освежи малопродажната мрежа на брендот со нови продавници и предводници во клучните светски градови, вклучувајќи ги Шангај, Цирих, Њујорк и Сеул.