Зендаја на насловниците на американскиот и на британскиот Вог – гламурозна и полетна
Мрдни се, Бијонсе. Потргни се, Тејлор Свифт. Последната славна личност на која и е доделена ретката чест на две симултани насловни на Вог е Зендаја, со што се зацврсти нејзиниот статус на најбараната ѕвезда во моментов.
Тоа е привилегија што им ја даваат на многу малкумина: ја имаше Адел во 2021 година – беше елегантна и сексапилна на насловната страница на британскиот Вог на тогашниот уредник Едвард Енинфул и во Валентино на американското издание на Ана Винтур – и двете беа амбициозни, и испишаа историја во модната индустрија.
Потоа беше супермоделската четворка на Линда Евангелиста, Синди Крафорд, Кристи Тарлингтон и Наоми Кембел во септември минатата година, во која беа користени идентични слики на британското и американското издание. Веројатно, најмоќната жена во модата Винтур сакала максимално да ги искористи фотографиите. (Condé Nast веројатно ја научи лекцијата откако во 2016 година, кога дознавајќи дека американскиот Vogue треба да ја направи Ријана своја ѕвезда на насловната страница во април, тогашната британска уредничка на Vogue Александра Шулман ја повлече нејзината насловна страница со Ријана. па таа не доби дупла насловница на Вог.)
Насловниците со Зендаја се тотално различни. Американската, снимена од Ени Лејбовиц, ја прикажува Зендаја во фустан од роза на Dolce & Gabbana Alta Moda – сето тоа е полирана елеганција и гламур, во согласност со американската насловна страница на Адел и долгогодишната визија на Винтур.
Британската насловна, снимена од младиот холандски фотограф Карлијн Џејкобс, ја прикажува актерката во јакна и шорцеви, плод на соработката на Адидас Оригиналс со британската издавачка куќа Велс Бонер. Зендаја овде е видена помладешка, покул, како млада модна икона.
Новиот шеф на уредувачката содржина на британскиот Вог, Чиома Ннади, Британка која работеше под Винтур во Њујорк повеќе од една деценија, го рефлектира ова во писмото на нејзиниот уредник: „Двете различни трансатлантски фотоснимки на Зендаја овој месец се наоѓаат на спротивните краеви на модата. Од една страна, висока мода, од друга страна- спортски луксуз, што зборува за опсегот на нејзиниот талент“.
Остриот контраст меѓу кориците говори и за односот меѓу нив. Веднаш можете да видите како Винтур и Нади работат заедно во резбање два многу различни идентитети за нивните насловници. Американскиот Вог е големата дама додека новата инкарнација на британскиот Вог е помлада, повозбудлива и не се сфаќа премногу сериозно. Погледнете ги жените на чело на секое списание и ќе ги видите овие разлики кои се рефлектираат и во нивните лични стилови: Винтур е позната по нејзината љубов кон класично елегантни фустани и штикли од Маноло Бланик, додека Ннади е наклонета кон винтиџ и улична облека.
Новиот британски Vogue можеби е повеќе како помала сестра на американското издание, но заедничката насловна ѕвезда го одразува и нејзиниот возвишен статус меѓу меѓународните изданија на Vogue. Останува единствената што ја дели насловната страница со таа во САД, а тоа е значајно.
По години на шпекулирано ривалство, овој заеднички нов пристап ја одразува новата антентална срдечност помеѓу двата Вог.
Мајскиот број на британски Вог, ќе биде достапен преку дигитално преземање и на киосците од 23 април.