Зендаја, а не чантите, доминира во новата реклама на Луј Витон

Актерката и модна икона достигнува нов зенит во кампањата на Луј Витон за летната колекција 2025 година, каде како Годзила владее над идиличните пејзажи на италијанските плажи.
Сликите се пробиваат во одредени печатени наслови во недела и ќе се емитуваат на социјалните мрежи на Витон од 16 мај.
Фотографите Инез Ван Ламсверде и Винод Матадин ја снимија Зендаја, која позира „среде кинематографските сцени од италијанската ривиера“, што остава одредена мистерија зошто актерката доминира на песочна плажа поставена со столчиња и чадори за плажа, а чантите на Витон се минијатурни во одно на нзете на Зендаја.
Во една сцена, таа носи кратко ЛБД со отворен грб и детали од вез со едвај таму кожни тонг сандали, а нејзините прсти речиси ја допираат воодушевувачката сина вода.
Лина Куцовскаја од креативната агенција BeGood Studios е заслужна за уметничка насока, Ло Роуч за стајлинг, Урсула Стивен за коса и Ернесто Касилјас за шминка.
„Зендаја ја прикажува желбата за патување што ја прави летната колекција толку верна на духот на Луј Витон“, според брендот.
Николас Гескиер, уметнички директор на женски колекции на Витон, ја откри колекцијата минатиот мај во паркот Гуел во Барселона, бајковитите градини дизајнирани од модернистичкиот архитект Антони Гауди.
Зендаја, најпозната по „Еуфорија“, „Дина“ и „Предизвикувачи“, стана амбасадор на Витон во 2023 година, за прв пат појавувајќи се во кампањата за својата најпродавана чанта Capucines.
Неодамна, таа беше заштитно лице за повторното издание на соработката на Витон со јапонскиот уметник Такаши Мураками, кој им го претстави повеќебојниот монограм на новите генерации – или на оние кои го пропуштија оригиналното поврзување од 2003 година.