Вог, Харперс Базар, Ел : Модните списанија го одложија објавувањето на септемврискиот број

САД- Во светот на сјајните модни списанија, септември е всушност август, но оваа година септемвриските изданија ќе го направат токму она што го кажуваат на насловната страница.

Некои издавачи ги одложија датумите за објавување на нивните најзначајни изданија од годината од август до септември, дозволувајќи им повеќе време да се појават реклами и примероци. Исто така, на уредниците ќе им се даде дополнително време да снимаат фотосесии со топ-модели и познати личности, задача што беше тешко може да се изврши за време на карантинот.

„Нашите септемвриски изданија ќе излезат во септември – нешто што сакав да го сторам со години“, рече Керол Смит, издавачот на „Харперс Базар“, Мари Клер и Ел. За Мари Клер, тоа значи дека 1 септември и за Elle and Bazaar, 8 септември. Претплатничките и дигитални изданија имаат тенденција да пристигнат неколку дена порано. Обично, септемвриските изданија на весниците се објавуваат во средината на крајот на август.

„Кога започнавме да разговараме со Италија [во средината на мај], само мал број [на брендовите] ги снимаа своите кампањи…., Од таа страна, давајќи им повеќе време да создадат реклами со сигурност, но од страната за уредување, давајќи им повеќе на нашите уредници време да ги подготват броевите “, додаде Смит.

Со многу фабрики, магацини и канцеларии ширум светот затворени изминативе неколку месеци заради појава на коронавирус, брендовите се бореа да произведат облека и додатоци, ставајќи ги на страна раскошните, скапи реклами кои честопати вклучуваат мала армија на фотографи, стилисти и шминкери.

Но, со постепено олабавување на мерките во Италија, некои компании почнаа да работат. Макс Мара неодамна ја сними својата кампања, стилизирана од Карин Ротфилд, која патуваше од Париз до Милано со автомобил за проектот. Други се свртеа кон виртуелни фотосесии.

Сепак, Смит призна дека ќе биде тешка година. „Иако верувам многу силно дека модата и луксузот ќе закрепнат, тоа ќе биде тешка 2020 година. [Брендовите] треба да го надоместат изгубеното место“, рече таа.

Во однос на рекламите, само околу три бренда ѝ кажале на Смит дека нема да се рекламираат во септември. Другите го намалуваат вообичаеното трошење. „Во модата, знаете дека во септември на Сен-Лоран му се потребни шест страници. Сега ќе бидат четири. Го очекувавме и секако го предвидувавме “.

Во долгоочекуваниот ден на објавување на списанијата, септемвриските изданија беа дебели како телефонската книга, преполна со реклами од луксузни трговци на мало. Но, во последно време тие станаа потенки и потенки бидејќи брендовите преместуваат дел од нивните реклами, или на свои или на други дигитални канали. Пандемијата се чини дека го забрзува трендот, при што скоро секој медиум ги објави приходите од реклами и покрај рекордниот ангажман во многу случаи.

Претходното истражување на WWD за септемвриските реклами во 2019 година откри дека Вог најмногу инкасирал со 356 страници, или 59 проценти, иако ова е намалување од 427 страници во 2009 година, кога земјата беше заглавена во рецесија, а од 562 страници во 1999 година. На второто место беше Базар, која имаше 222 страници со реклами, или 55 проценти. Во 2009 година, имало 276 страници и во 1999 година, имало 325 рекламни страници во септемвриското издание на тоа списание.

За „Вог“, на кој  толку му е важно септемвриското издание, имаше цел документарен филм за изданието во 2007 година, кој тежеше близу пет килограми, датумот на објавување на весниците е исто така почетокот на септември.

Vanity Fair, кој сепак се потпира на луксузно рекламирање, се чини дека се приближува до вообичаениот распоред на август, со планови да го објави своето септемвриско издание на крајот на тој месец.

InStyle е единственото модно списание што се држело до својот 12-месечен распоред на објавување. Мари Клер, Базар и Ел ќе имаат по еден летен број, додека Вог објави двоброј- јуни/јули.

 „Јас сум навистина горд на тоа“, изјави главниот уредник на InStyle, Лора Браун, за WWD претходно овој месец за 12-те изданија на списанието. „Секој има свои причини или распоред и нивната економија и нема да зборувам за други компании, но ние тоа го правиме“.

Дали објавувањето во септември подоцна ќе стане нова норма во издавањето, Смит од „Херст“ се надева на тоа. „Искрено верувам дека треба да се држиме до овој распоред и мислам дека се чувствува како конечно, модата ќе го промени својот распоред на испорака и се надевам дека трговците ќе создадат нови сезони за продажба“. (WWD)