Во куќата на плажа на Тејлор Свифт на Род Ајленд – и нејзината песна инспирирана од неа


Куќата на плажа на Тејлор Свифт на Род Ајленд е дел од нејзиното портфолио со недвижнини од 2013 година и летна дестинација за поп-ѕвездата и нејзиниот близок круг со години.

Замокот на брегот од 11.000 квадратни метри се наоѓа на Воч Хил, богат кварт во Вестерли, Род Ајленд, и наводно вклучува седум спални соби, девет бањи и широк поглед на Атлантскиот Океан. Свифт ги пречека во својот дом некои од најголемите имиња од шоубизнисот , вклучувајќи ги Блејк Лајвли и Рајан Рејнолдс, а неодамна и момчето Тревис Келче.

Еве што да знаете за замокот.

Свифт наводно ја купила својата куќа на Род Ајленд за 17 милиони долари и платила во готово
Провиденс журнал објави во 2016 година дека Свифт платила 17,75 милиони долари во готово за домот во 2013 година.

Домот на Род Ајленд е местото на Свифт за нејзините забави на четврти јули

Свифт беше домаќин на забава секое лето на прославата на четврти јули и вклучуваше многу од нејзините познати пријатели во она што јавноста некогаш го нарекуваше нејзиниот „одред“.

Башот во 2016 година беше меѓу најпознатите ѕвезди; Карли Клос, Блејк Лајвли, Џиџи Хадид, Кара Делевињ, Руби Роуз, Узо Адуба и Том Хидлстон (кој славно го носеше дресот I <3 TS) беа сите таму. Ед Ширан, Лена Данам, Ема Стоун, Џо Џонас и нејзината долгогодишна пријателка од детството, Абигејл Андерсон, присуствувале со текот на годините, според Us Weekly.

Годишните забави се одржаа неколку години откако Свифт ја купи куќата, но таа не беше домаќин помеѓу 2017 и 2022 година. Сепак, во 2023 година, забавата се врати. Свифт објави слики од собирот со Селена Гомез и сестрите Хаим, Даниел, Алана и Есте.

Забавата очигледно направи уште една пауза оваа година, додека Свифт ја донесе својата „Ерас турнеја“ во Европа. Таа имаше низа концерти во Амстердам во текот на четврти јули.

Соседите велат дека куќата на Свифт на Род Ајленд е „скриена“ и како „тврдина“

Провиденс журнал во 2016 година интервјуираше некои локални жители за живеење или работа во близина на домот на Свифт.

Жителката Мерион Маркам изјави дека замокот „е како тврдина“ кога Свифт доаѓа во градот, благодарение на нејзиниот тим за обезбедување.

Жителката Андреа Херинг додаде дека самата заедница има форма на вградена безбедност со зеленило.

„Watch Hill отсекогаш бил и секогаш ќе биде многу тивка, приватна заедница“, изјави Херинг за медиумот. „Имате, на пример, една секунда помеѓу дрвјата и грмушките“ за да ги видите куќите подвиткани.

Свифт напиша за историјата на нејзиниот дом на Род Ајленд во песна

„Веројатно од 2013 година чекав да напишам песна за Ребека Харкнес“, вели Свифт во нејзиниот документарен филм „Фолклор: Долги сесии во студиото езерце“. И со „Последната голема американска династија“, таа конечно успеа.

Песната – од нејзиниот албум „Фолклор“ што го издаде за време на пандемијата – првично зборува за Харкнес,припадник на високото општетство од Њујорк во 1950-тите, кој го поседувал замокот на Род Ајленд пред да умре во 1982 година.

Харкнес имаше репутација во Воч Хил, како што раскажува Свифт. Таа беше разведена кога се омажи за наследникот на Standard Oil Вилијам Харкнес во 1940-тите. Ја купија куќата на Род Ајленд и ја нарекоа „Холидеј куќа“. Тој починал од срцев удар седум години откако се венчале, но Ребека го задржала комплексот и го реновирала, според приказната на Њујорк Тајмс од 1988 година. Таа организирала забави на ривалот Гетсби. Како што пишува Свифт, „Го наполни базенот со шампањ и пливаше со големите имиња/ И дуваше низ парите врз момчињата и балетот“.

На граѓаните не им се допадна ова и се налутија – и тука се врти приказна која е доста паралелна со онаа на Свифт откако таа ја купи куќата. Како што наведува списанието Њујорк во оваа статија од 2020 година, соседите на Свифт беа лути поради насобраните обожаватели, поради нејзината желба да изгради ѕид покрај плажа, поради предложениот нов данок за втори домови во вредност од повеќе од 1 милион долари. Холидеј Хаус беше, и можеби сè уште е, спектакл.

„Оваа песна е таков „фолклорен“ момент за мене затоа што не е за тебе, туку се работи за тебе“, вели нејзиниот долгогодишен соработник Џек Антоноф за Свифт во документот „Долго езерце“.

Рефренот на песната ги има стиховите: „Кој знае, ако никогаш не се појавила, што би можело да биде/ Таму оди најлудата жена што овој град некогаш ја видел/ Таа прекрасно минуваше уништувајќи сè“.

Овие редови малку се менуваат до крајот: „Кој знае, ако никогаш не се појавив, што можеше да биде/ Таму оди најгласната жена што овој град некогаш ја видел/ Прекрасно ми беше рушејќи сè“.