Во европските градови брзината ќе се ограничи на 30 км/час во 2021

Новата година донесе промена во сообраќајните правила во Брисел. Од 1 јануари, автомобилите мора да ги исполнуваат ограничување на брзината од 30 километри на час речиси насекаде во главниот град на Белгија.
Градските власти велат дека единствената мерка во сите 19 области на Брисел ќе помогне да се намалат несреќите и да се зголеми безбедноста на патиштата. Само неколку големи сообраќајни артерии ќе бидат ослободени од ограничувањето.
Повеќето жители на градот веруваат дека е подобро автомобилите да се движат побавно, особено за безбедноста на децата, пренесува „Јуроњуз“
„Ова ќе има ефект не само за намалување на бројот на несреќи – немавме сериозни несреќи тука за две години – туку и да имаме тивки населби“, вели Сесил Јодон, градоначалник на градскиот округ Шарбек, кој го воведе ограничувањето пред 2018 година.
Полициските инспекции стапија на сила во 19-те општини во градот и треба да се инсталираат десетици нови камери. Повеќето прекршители ќе бидат казнети со парична казна, но на оние што постојано ги кршат правилата може да им бидат одземени автомобилите.
Париз има намера да го прошири ограничувањето од 30 км на час за да го опфати целиот град во 2021 година, а јавната дебата почна. Веќе неколку години, Париз има ограничување од 30 км на час во некои области, но сега ова ќе биде стандардна брзина насекаде, освен обиколницата и пешачките области. Гренобл, Лил и Нант презедоа слични мерки во последните неколку години, соопшти Европскиот совет за безбедност во сообраќајот.
Во Шпанија владата соопшти дека ги прави следните чекори кон законска промена што може да ја намали брзината на градските патишта на 30 км на час или помала низ целата земја оваа година. Во Холандија, исто така, се водат дискусии за намалување на граничните ограничувања на градската брзина.
Градот Билбао објави дека ќе биде првиот град со повеќе од 300.000 жители кој ќе има ограничување од 30 км на час низ градот до крајот на 2020 година. Речиси 90 отсто од улиците на градот веќе имаат такво ограничување, а за другите ограничувањето на брзината на улиците беше 50 км на час.
Во сите случаи, градските власти наведуваат голем број придобивки од промената, вклучително зголемена безбедност, намалено загадување и создавање урбани центри кои се „попријателски расположени“ кон велосипедистите и пешаците.