Викторија Бекам загуби 90 милиони долари за десет години со модната компанија

Империјата на Викторија Бекам е погодена од уште една година загуби и покрај растечката побарувачка за нејзините луксузни чанти и луксузна линија производи за нега на кожа.
Во најновите извештаи за „Викторија Бекам Холдингс“, раководителите открија загуби од 6 милиони долари за 2024 година, во споредба со 4 милиони долари една година претходно.
Ова беше 12-та година по ред за компанијата во минус, што значи дека сега има повеќе од 92 милиони долари загуби во последните 10 години.
Сепак, раководителите ја поздравија „силната побарувачка на потрошувачите и континуираниот моментум на брендот и во модата и во убавината“, велејќи дека сега го „правилно димензионирале“ бизнисот.
Бројките доаѓаат во време на тековните разговори во етикетата за мода и убавина за одложување на отплатата на заемот од 5,5 милион долари, кој треба да се достаси на почетокот на следната недела.
Ревизорите во БДО изразија загриженост во врска со претстојната отплата во најновите извештаи, бидејќи предупредија дека компанијата „зависи од продолжувањето на банкарскиот заем кој не е финализиран“.
БДО изјави дека позајмувањата на компанијата би можеле да фрлат „значителен сомнеж врз групата и способноста на компанијата да продолжи како континуиран бизнис“, но раководителите рекоа дека се уверени дека продолжувањето на заемот ќе биде склучено пред крајниот рок.
Доколку не, тие тврдат дека ќе биде обезбедено дополнително финансирање доколку е потребно.
Бекамови веќе вложија милиони фунти во модниот бизнис кој бележи загуби во текот на годините.
Модната етикета соопшти дека добила дополнителна инјекција од 8,3 милиони долари во готово од поранешната пејачка на „Спајс Грлс“, нејзиниот сопруг, Сер Дејвид Бекам, и фирмата за приватен капитал „Нео Инвестмент Партнерс“ од почетокот на 2025 година.
Ова беше дополнително на 9,3 милиони фунти добиени една година претходно.
Потребата за дополнително финансирање доаѓа по годините загуби за „Викторија Бекам Холдингс“, која делува како чадор бизнис за луксузниот моден бренд Викторија Бекам и нејзината компанија за нега на кожа.
Иако продажбата за групата расте, за 26% на 152 милиони долари во 2024 година, компанијата продолжи да собира милиони долари загуби.
Сепак, компанијата соопшти дека на прилагодена основа, заработката се зголемила за 22% на 2,9 милиони долари.
Тоа укажува на зголемување од продажбата на своите луксузни производи во новите продавници во Франција и Италија, како и од растот на кожните производи и асортиманот на шминка.
Сибил Дарикарер Лунел, извршен директор на модниот бизнис, изјави дека 2024 година била „клучна година за бизнисот на Викторија Бекам, обележана со стратешки инвестиции и правилно одредување на големината за да се позиционира бизнисот за долгорочен, профитабилен раст“.
Таа рече дека компанијата е фокусирана на создавање „силна основа за одржлива профитабилност“.