„Тојота“ се пофали со батерија за електромобили која се полни за 10 минути и „вози“ 1.200 километри
Револуционерната технологија за батерии на „Тојота“ може да одговори на големите пречки кај електричните автомобили. И покрај напредокот, предизвиците во производството на батерии постојат.
„Тојота“ смета дека решила две од главните пречки со масовното прифаќање на електрични возила: опсегот на батериите и времето на полнење. Новата батерија за електрични возила на „Тојота“ ќе нуди опсег од 745 милји (околу 1.200 километри) и ќе бидат потребни само 10 минути за полнење, што би можело да биде чекор напред во прифаќањето на електричните возила.
„Тојота“ објави оваа недела дека е блиску до производство на нова солид-стејт батерија која би можела да го удвои опсегот на повеќето електрични возила – на 745 милји. Батериите би можеле да стигнат на пазарот до 2027 или 2028 година, помагајќи да се катапултираат електричните возила во општа употреба.
Опсегот на батериите и времето на полнење продолжија да бидат бариера за масовното прифаќање на електричните возила, при што потрошувачите не се согласуваат со идејата да возат ограничен број километри пред да поминат значително време за полнење.
Иако опсегот на батериите и времето на полнење ќе придонесат многу за да се олеснат резервите на купувачите на автомобили за прифаќање на електричните возила, производителите сепак ќе мора да се борат со уште една резерва што ја имаат потрошувачите со електричните возила – инфраструктура за полнење под нивото, која според анкетите го намали ентузијазмот за електричните возила во Соединетите Американски Држави.
Според неодамнешните податоци, Соединетите Држави имаат околу 57.000 јавни станици за полнење – помалку од 10% од бројот на јавни станици за полнење што ги има Кина.
Засега, битката за срцата и умовите на купувачите на автомобили се покажува како тешка, при што 74 отсто од Американците чувствуваат дека возилата на гас се подобри за патувања од 250 милји или повеќе – праг што ако се премине, ќе бара најмногу сопственици на ЕВ да полнат, според неодамнешната анкета на The Post-UMD.
Моменталниот опсег на возење на повеќето електрични возила е околу 300 милји.
Иако пробивот во технологијата на батерии може да ја промени играта за индустријата за електрични возила, предизвиците остануваат на производната страна, со цврсти батерии кои предизвикуваат потешкотии со процесот на склопување, со катодни и анодни ќелии кои треба да бидат прецизно и брзо наредени, соопшти „Тојота“.