Тениската мода експлодира на Отвореното првенство на САД. Луксузните брендови сакаат да влезат

Њујорк — Пред да започне Неделата на модата во Њујорк на Менхетен, некои од новите брендови ќе направат рана прва станица на друго место — во Квинс, на сините тврди терени на Отвореното првенство на САД, каде што играта продолжува до следниот викенд.
Само четири дена ги делат двата спектакли меѓу градовите, кои почнуваат да имаат повеќе заедничко од кога било досега.

Во спорт каде што брендови како Најк и Адидас некогаш беа единствените играчи, логоата на Гучи и Миу Миу почнаа да се провлекуваат. Тениската мода е во пораст, а луксузната модна индустрија не сака да се чувствува изоставена.
Луксузните модни партнерства во светот на тенисот историски беа донекаде ретки. Тие ги тестираа водите во последниве години, а во последно време, договорите течат — Ботега Венета со Лоренцо Мусети, Барбери со Џек Дрејпер, Канали со Стефанос Циципас и Диор со Женг Куинвен, сите дојдоа од јануари.

Коко Гоф носеше тениски фустани делумно дизајнирани од Миу Миу за три турнири ова лето – „Модата помага да се доведат обични фанови во спортот“, рече таа – а врвната Јаник Синер честопати носеше тениска торба од Гучи на теренот откако започна нивното партнерство во 2022 година.
Соработките се множат. И предизвикуваат возбуда.
Кога Мусети дебитираше како амбасадор на Ботега Венета, првиот спортист на брендот, носејќи ја нивната бела јакна на Вимблдон ова лето, и спортскиот и модниот свет беа зафатени.
„Беше навистина кул затоа што секое списание, секое модно списание зборуваше за тоа“, рече Мусети со насмевка неколку дена пред да почне да игра во Њујорк. „Мислам дека тениските терени можат да бидат и сцена.“
Зголемениот културен капитал на тенисот го направи спортот токму тоа – сцена – и за играчите и за фановите. Но, луксузните модни брендови се собираат за нешто повеќе од само неговата неодамнешна популарност. (АП)