Синот на Одри Хепберн се огласи за фустанот на Иванка Трамп
Вашингтон – Синот на Одри Хепберн не е изненаден што Иванка Трамп црпеше инспирација од неговата мајка како модна икона.
Шон Хепберн Ферер — синот на актерката од „Појадок на Тифани“ и нејзиниот поранешен сопруг Мел Ферер — ги сподели своите размислувања за првата ќерка облечена во црно-белиот фустан на Живанши (кој првично беше дизајниран за Хепберн за филмот „Сабрина“ од 1954 година) на и инаугуративниот бал Либерти на нејзиниот татко Доналд Трамп на 20 јануари.
„Не е ни чудо што растејќи во семејство кое ја познаваше нашата мајка , таа избра да црпи инспирација од неа“, рече Ферер за DailyMail.com во изјава објавена на 22 јануари, „да ја бара врвната елеганција и класа референца за пригода како оваа – инаугурацијата и 32-годишнината од смртта на нашата мајка и, најмногу, денот на Мартин Лутер Кинг. Каков коктел!“
Осврнувајќи се на наследството на Хепберн како „трансгенерациско и транснационално“, тој додаде: „Нејзината елеганција, која има свои корени во нејзината внатрешна убавина и дух, често е референтна точка, сидро, за многу познати личности, актерки и модели во овие времиња во кои се чини дека донекаде сме го изгубиле патот“.
Од своја страна, Иванка го наведе долгогодишното восхитување на ѕвездатаод „Мојата убава дама“ во врска со тоа зошто го избрала овој изглед – моден фустан без прерамки кој вклучуваше црни цветни детали преку градите и здолништето, дополнети со црни сатенски ракавици, црни високи потпетици и дијамантски ѓердан.
„Одри Хепберн долго време беше лична инспирација за Иванка“, изјави претставник на Иванка за Page Six. 21 јануари и ова беше оживување на овој момент“.
Но, винтиџ фустанот не беше единствениот стил на 43-годишната девојка – која ги споделува децата Арабела (13, Џозеф (11) и Теодор (8) со сопругот Џаред Кушнер – облечен на Денот на инаугурацијата во 2025 година. Таа избра костум со смарагдно зелено здолниште, стисната на половината со тенок црн појас и соодветна зелена шапка за време на нејзината церемонијата на инаугурација на таткото.
Актерката првпат го запозна Живанши за време на претпродукцијата на „Сабрина“ во 1953 година. Една година претходно, Живанши ја основа својата истоимена етикета, каде што наследничката на Александар Меквин, Сара Бартон, моментално работи како креативен директор.
Живанши ќе продолжи да дизајнира костими за Хепберн во безброј филмови, вклучувајќи ги „Смешно лице“, „Шарада“ и „Појадок кај Тифани“. Тој, исто така, стоеше зад многу нејзини иконски изгледи надвор од екранот: дизајнерката славно обнови еден од костимите на Хепберн „Римски одмор“ за да го создаде нејзиниот фустан на Оскарите во 1954 година.
Легендарната костимографка Едит Хед првично беше избрана да ја создаде гардеробата на Хепберн „Сабрина“, но Вајлдер наместо тоа ја испрати Хепберн во странство за да набави париски моди: нејзиниот лик во филмот патува во Франција за да посетува кулинарско училиште.
Кога Живанши слушнал дека „Мис Хепберн“ има намера да го посети неговото ателје, помислил дека ќе се сретне со Кетрин Хепберн. Во тоа време, Одри сè уште беше релативно непозната – „Римски одмор“, кој допрва требаше да биде објавен, се сметаше за нејзин пробив филм.
Додека Живанши имаше полни раце работа со неговата следна колекција, тој го отстапи барањето на Хепберн, позајмувајќи и ги трите дизајни од неговата колекција пролет 1953 година, вклучувајќи и бел балски фустан без прерамки со црн вез. „Вечерниот фустан“ со „метри од здолниште“, како што вели Хепберн во филмот, ја зацврстува трансформацијата на Сабрина од ќерка на возач во миленичка на општеството.
Имено, Живанши не беше заслужен во филмот. Кога „Сабрина“ ја освои наградата за најдобар костимограф на Оскарите, Хед ја прими наградата.
Години подоцна, тој познат црно-бел фустан за малку ќе завршеше во корпа за донации. „Навистина е еден од четирите или петте најпознати фустани во историјата на кинематографијата и за малку ќе ни недостигаше“, изјави Џо Мадалена, извршен потпретседател на Heritage Auctions за The Hollywood Reporter во 2017 година. „Да не ги отворивме тие ковчези., веројатно штотуку ќе отиделе во Гудвил“.
Мадалена истражи низ огромната архива на Деби Рејнолдс – која вклучуваше еден од оригиналните парови рубин влечки од „Волшебникот од Оз“ – како дел од аукцијата по смртта на актерката во 2016 година.
Не е познато како фустанот „Сабрина“ завршил во нејзината колекција.
„Едноставно нема шанси Деби да знае дека го има ова“, објасни Мадалена. „Таа купи толку многу работи со текот на годините, во еден момент тоа беше веројатно заборавено“.
Фустанот во сопственост на Рејнолдс веројатно бил дупликат. Според Мадалена, таа била недовршена однатре „за да може купувачот брзо да ги отвора и затвора доколку е потребно на снимањето“, што го натера да верува дека тоа е рекреација на тимот на Хед, а не завршено парче од модата на Живанши.
На аукцијата во 2017 година, фустанот на Хепберн достигна цена од 217.600 долари, што е речиси двојно зголемена неговата максимална проценка од 120.000 долари. Повторно излезе на блок во 2024 година од Propstore, каде што беше продаден за 125.000 долари.