Седумминутни овации за еротскиот трилер со Кидман и Бандерас
Филмот „Babygirl“, еротски трилер по сценарио, режија и копродукција на Халина Рејн, беше премиерно прикажан на 81. Филмски фестивал во Венеција. Главните улоги ги толкуваат Никол Кидман, Харис Дикинсон, Софи Вајлд и Антонио Бандерас. Иако не е конвенционален арт-хаус филм, „Babygirl“ навистина ја разбуди венецијанската публика. Додека во театарот Сала Гранде се играа завршните сцени на филмот, аплаузот траеше дури 7 минути.
Во неодамнешното интервју за Vanity Fair, Никол Кидман рече дека се плаши да се види себеси во нејзиниот нов филм Babygirl бидејќи е многу сексуално интимен, со секс сцени кои се опишани како „радикално долги“. Кидман не греши – секс сцените во филмот на Халина Рејн се огромни по должина и потребна е одредена храброст за да глумиш во филм како овој.
Иако „Babygirl“, кој штотуку беше прикажан на филмскиот фестивал во Венеција, е, всушност, неверојатно возбудлив, исто така е изненадувачки смешен – можеби повеќе секс-комедија-трилер отколку сеопфатен сексуален трилер „à la Fatal Attraction“. (Во еден момент, се чувствува како Babygirl да оди во оваа насока, но се смее и се враќа на бизнисот).
Ова е филм за преговарачка динамика на моќ. Ги слушате звуците на Роми (Никол Кидман) како стенка пред да видите нешто. Во првата сцена, Роми има секс со нејзиниот сопруг Џејкоб (Антонио Бандерас). Кога ќе завршат, тој вели „Те сакам“, огнена страст во неговиот глас. „Те сакам“, одговара Роми, но има празнина во нејзините зборови. Роми се лизга од креветот и мастурбира на порнографија во друга соба. Роми има интензивни желби што нејзиниот сопруг не може да ги исполни.
Кој можеби ќе може да ги задоволи тие најдлабоки, најтемни желби е Семјуел (Харис Дикинсон), првпат виден како се кара со лабаво куче кое за малку ќе ја нападне Роми – изненадувачки жешка средба-слатка. Семјуел е практикант во технолошката компанија на Роми, во која таа е главен извршен директор. На двајцата им е сè потешко да се спротивстават еден на друг, а Семјуел нуди сосема поинаква сексуална динамика по која таа копнее. Роми е подготвена да го ризикува својот стабилен семеен живот и кариерата за која работеше цел живот за да биде со Семјуел – па дури и да се обиде да се избори со привлечноста, таа едноставно не може да му одолее.
„Сигурно дека Кидман и Дикинсон немаат одлична хемија – но не би требало да имаат. Ова е поинаков вид на врска, за разлика од типичниот филм за холивудски афери на кој сме навикнати. Нивната физичка врска е непобитна, но е помалку веродостојна на емоционално ниво. Но, повторно, ова функционира: Самуел повеќе претставува физичка желба отколку емоционална. Тие се привлечени еден кон друг поради она што го претставуваат и за возбудата што секој си ја дава на другиот“, вели критиката за филмот.