Руските олигарси сега купуваат по две лимузини, едната за делови
Западните санкции ги принудија богаташите на канибализација. Ако некако дојдат до лимузини тие купуваат по две
Руските милијардери почнаа да купуваат два идентични автомобили одеднаш за да го искористат вториот за резервни делови во случај првиот да се расипе. Оваа одлука е поттикната од заминувањето на западните производители на автомобили од Русија по почетокот на војната во Украина, пишува „Фајненшел тајмс“, цитирајќи олигарх близок до Кремљ.
Според неговите зборови, летото сакал да купи „мерцедес“, но не можел. Потоа доби два идентични суперлуксузни примероци на „мајбах“, од кои едниот ќе оди за делови. Друг олигарх под санкции истакна дека ќе биде тешко „две, три, четири години“, но потоа Русија ќе се прилагоди на санкциите.
„Погледнете го Иран. Сѐ прават сами, имаат свои синџири за снабдување, а ако немаат резервни делови ги купуваат на црно. Тие можат да направат сè. Сега ги учиме лекциите и на крајот ќе бидеме такви“, рече олигархот.
Досега Русија не работи на создавање сопствени производствени капацитети, туку на изнаоѓање алтернативни добавувачи од „пријателски“ земји. Првично, пресметката беше на Кина, но кога стана јасно дека Пекинг нема намера да помогне во надминување на западните санкции, Москва се сврте кон Турција и Индија.
Во ноември, Русија побара помош од Њу Делхи за снабдување на повеќе од 500 резервни делови за автомобили, авиони и возови. Списокот, кој ѝ беше предаден на индиската влада, вклучуваше практично сè, од клипови до авионски гуми, пишува Ројтерс. Ова го збуни Њу Делхи.
Во отсуство на потребното снабдување со компоненти во критичните индустрии, како што е цивилното воздухопловство, „канибализацијата“ цвета. Руските авиокомпании, вклучително и „Аерофлот“, почнаа да ги расклопуваат патничките авиони уште во летото за да обезбедат резервни делови што повеќе не се доставуваат во земјата поради санкциите од Западот.
Владата го одобри овој пристап, надевајќи се дека ќе овозможи да се задржат дел од „Боинг“ и „Ербас“, кои сочинуваат три четвртини од авионската флота, до 2025 година. да ги користат помалку и да го продолжат животот на авионите.