Резултатите на „Епл“ не ги исполнија очекувањата за прв пат од 2016 година


„Епл“ ја објави својата заработка во првиот квартал по затворањето на берзите на 2 февруари, кои не ги исполнија очекувањата на аналитичарите бидејќи продажбата на ајфон падна за повеќе од 8 отсто на годишно ниво.

Еве ги клучните бројки од извештајот во споредба со очекувањата на Волстрит, составени од Блумберг:

Приход: 117,1 милијарди долари наспроти очекуваните 121,1 милијарди долари

Заработка по акција : 1,88 долари наспроти очекуваните 1,94 долари

Приходи од ајфон: 65,7 милијарди долари наспроти очекуваните 68,3 милијарди долари

Приходи од Maк: 7,7 милијарди долари наспроти очекуваните 9,72 милијарди долари

Приходи од ајпад: 9,4 милијарди долари наспроти очекуваните 7,7 милијарди долари

Преносни уреди: 13,4 милијарди долари наспроти очекуваните 15,3 милијарди долари

Услуги: 20,7 милијарди долари наспроти очекуваните 20,4 милијарди долари

Акциите на „Епл“ паднаа за повеќе од 3 отсто веднаш по објавувањето на извештајот.

„Додека сите ние продолжуваме да се движиме низ предизвикувачка средина, горди сме што ја имаме нашата најдобра понуда на производи и услуги досега, и како и секогаш, остануваме фокусирани на долги патеки и водиме со нашите вредности во сè што правиме“, вели извршниот директор на „Епл“, Тим Кук, во соопштение.

„Епл“ се соочи со значителни потешкотии во текот на ноември и декември, од прекини на работа поради Ковид и протести на работниците во фабриката „Фокскон“ во Женгжу, Кина. Фабриката, која вработува 200.000 работници, ги произведува повеќето од телефоните на „Епл“, „ајфон 14 про“ и „ајфон 14 про макс“.

Про и про макс, кои започнуваат од 999 долари, односно 1.099 долари, се два од водечките уреди на „Епл“. Нивните повисоки цени помагаат да се зголеми просечната продажна цена на ајфон, што доведува до повисоки приходи за технолошкиот гигант.

Според Worldwide Quarterly Mobile Phone Tracker на ИДЦ, испораките на ајфон на „Епл“ паднале за 14,9 отсто на годишно ниво, од 85 милиони единици во четвртиот квартал 2021 година на 72,3 милиони единици во последниот квартал 2022 година.

Додека продажбата на ајфон опадна, Кук објави дека сега има две милијарди активни уреди меѓу инсталираната база на „Епл“. Продажбата на Maк и преносни уреди исто така беше намалена од година во година, иако „Епл“ ги телеграфираше тие падови во текот на својот извештај за заработка во четвртиот квартал.