Прв поглед на колекцијата Sparkly Capsule на Аријана Гранде со накитот Сваровски
Виена – Ова е дефинитивно блескавиот момент на Аријана Гранде.
Откако ја доби својата прва номинација за Оскар во категоријата за најдобра споредна женска улога за нејзината изведба како Глинда во „Wicked“, американската пејачка, актерка и поп икона ја открива својата прва креативна соработка со Сваровски, компанијата која минатата година ја прогласи за амбасадор на нејзиниот глобален бренд.
По нејзиното прво појавување во таква улога за празничната кампања на Сваровски во октомври минатата година, Гранде сега ја предводи црно-белата кампања која ја промовира нејзината капсулна колекција со реномираниот производител на кристали, која повторно беше фотографирана од Мерт Алас и Маркус Пигот.
Создаден со глобалниот креативен директор на Сваровски, Џована Енгелберт, палетата од 16 парчиња накит што ќе се појави во вторник е инспирирана од страста на Гранде за музиката, изразена преку впечатлив накит обликуван по музички ноти и срца.
Зависна од проѕирни кристали во различни дезени и поставки и исцртана со бисери, колекцијата опфаќа нараквици, чокери, обетки и шилести манжетни за уши, вклучително и една во маската на клучот на виолина. Тие додаваат уште похрабри парчиња, како што се приврзок за срце што привлекува внимание и чудна тиара.
Гранде беше воодушевена да го продолжи своето „креативно патување со Сваровски со тоа што ќе ја донесам мојата љубов кон музиката и самоизразувањето во оваа сјајна колекција на накит, кодирана со Џована“, додека глобалниот креативен директор на Сваровски го опиша процесот на соработка како „сон“.
„Нејзината уметничка енергија длабоко го инспирираше нашето креативно патување, водејќи не до колекција која го слави современиот гламур преку класична елеганција и допир на модерност“, рече Енгелберт. „Мојата визија беше да го спојам наследството на изработка на Сваровски со живиот дух на Аријана, создавајќи колекција која одекнува кај љубителите на музиката и елеганцијата ширум светот. Оваа колекција е доказ за моќта на креативната синергија помеѓу иконскиот стил и безвременската елеганција, принципи што ги чувам како креативен директор“.
Колекцијата капсули Ariana Grande x Swarovski, прво лансирана во избор на продавници, ќе биде достапна на глобално ниво во бутиците и е-трговијата на Swarovski од четврток. Цените ќе се движат од 119 евра за дупнати обетки до 400 евра за артиклите како дијадема и ланче во форма на срце.
За таа прилика, компанијата исто така ќе постави извонредни скокачки прозорци со розова нијанса на луксузни локации низ светот, вклучително и во Harrods во Лондон, Galeries Lafayette во Париз и Mall of the Emirates во Дубаи.
Во Harrods, скокачкиот прозорец од 807 квадратни метри лоциран на приземјето ќе биде надополнет со пет прозорци свртени кон Brompton Road што ја прикажува кампањата. Инспириран од Стариот Холивуд, скокачкиот прозорец ќе биде полн со розова машина за пуканки и холивудски сет столчиња, а ќе биде украсен со препознатливите октагонални полици на Сваровски, огледала, маси и октагонална каса. Клиентите кои купуваат парчиња од колекцијата капсули Swarovski x Ariana Grande ќе добијат розови шопинг торби украсени со метализирани розови панделки и шарм со тонови, а првите купувачи ќе добијат и розова кристализирана дуксерка.
Поп-ап во Galeries Lafayette Haussmann ќе биде стилизиран на ист начин, иако ќе биде половина од големината во споредба со Лондон, додека во Дубаи присуството на брендот ќе се прошири надвор од централниот атриум, со дигитални екрани кои ја прикажуваат кампањата што ќе се одвива низ трговскиот центар. на Емиратите.
Наменските активации ќе се спроведат и во клучните градови како Њујорк, Токио и Милано.
Застапничка за инклузивност и зајакнување на жените, правата на животните, менталното здравје и родовата, расната и ЛГБТКИА+ еднаквоста, Гранде ја прослави својата прва номинација за Оскар со емотивна објава на Инстаграм, споделена со нејзините 376 милиони следбеници. Како што е соопштено, „Wicked“ доби 10 номинации за Оскар, вклучително и за најдобар филм и костимографија. Колешката Синтија Ериво е исто така кандидат за најдобра актерка, нејзина втора номинација во категоријата по нејзината улога во „Хариет“ од 2019 година.
Двојката беше на насловните страници на модата со месеци додека прес-турнејата го промовираше првиот дел од „Wicked“ додека го прифатија методот на облекување, носејќи прилагодени дизајни од Луј Витон, Том Браун, Версаче и Вивиен Вествуд.
Но, кариерата на Гранде оди подалеку од сребрениот екран и црвениот тепих. Добитничката на Греми награда е позната по нејзиниот вокален опсег од четири октави и регистарот на свирки. Нејзиниот албум од 2019 година „Thank U, Next“ донесе две Billboard Hot 100 број еден песни со насловната песна и „7 Rings“, со што Гранде стана првиот соло изведувач кој истовремено ги зазема првите три позиции на табелата.
Гранде го лансираше својот козметички бренд R.E.M. Убавината во 2021 година, по потфатот со мириси кој дебитираше во 2015 година. Минатата година таа го лансираше Cloud Pink, најновата варијација од нејзиното семејство на парфеми Cloud како дел од нејзиното тековно партнерство со Luxe Brands.
Не е ни чудо што Сваровски сакаше да ја искористи ѕвездената моќ на Гранде, во синхронизација со обновениот сет на Енгелберт во движење со нејзиното пристигнување во 130-годишната компанија. Откако му се придружи на Сваровски во 2020 година, Енгелберт работеше на подигнување на перцепцијата за брендот, дополнително проширување на соработките – вклучително и големо ко-брендирање со Skims на Ким Кардашијан – и развивајќи ги колекциите на дијаманти одгледани во лабораторија, влегувајќи во луксузната сфера. Таа ја возеше прегратката на Сваровски за похрабра и пошарена естетика, привлече помлади клиенти без да ги изневери своите лојални и етаблирани и ја освежи малопродажната мрежа на брендот со нови продавници и предводници во клучните светски градови, вклучувајќи ги Шангај, Цирих, Њујорк и Сеул.