Повторно отворениот „Хермес“ во Кина за еден ден заработи 2,7 милиони долари


КинаДали реотварањето на продавницата на „Хермес“ во Гуангжу“, главен град на провинцијата Гуангдонг, кој е најбогатиот регион во Кинa, е барометар што ќе се случува со луксузниот шопинг по пандемијата?

Продавницата наводно, остварила продажба од 2,7 милиони долари кога повторно се отворила, според WWD. Оваа бројка се верува дека е највисокиот дневен пазар за еден бутик во Кина и им нуди надеж на луксузните брендови и трговците на мало за тоа како ќе изгледа економското закрепнување во наредните месеци.

Гуангжу го прави интересен терен за тестирање за тоа како ќе се промени однесувањето на големите потрошувачи кога ќе се укинат нарачките за останување дома.

Париската куќа во Гуангжу е присутна од 2004 година.

Оваа специфична локација на Хермес – претходно во сопственост од Прада – има огромни 5.500 квадратни метри со минималистичка фасада дизајнирана да ја разбуди локалната традиција на изработка на тули и занаетчиство на емајл.

Една купувачка, посочена како Атомниу, објави дека тој ден потрошила 142,124 долари во Хермес. Нејзините набавки вклучиле и црна крокодил  чанта „Биркин“ покрај облеката и чевлите. Дали тоа би можело да се сфати како дел од „шопинг од одмазда“, останува нејасно.

За прв пат измислен во осумдесеттите години на минатиот век, „шопингот од одмазда“ се користеше за да се опише  „зголемената побарувачка за странски производи што им беше закината на  кинеските граѓани кога нацијата беше затворена кон надворешниот свет.

Сепак, овој термин неодамна се користеше низ кинеските социјални медиуми како начин да се опише како обичните граѓани сонуваа да се лекуваат откако ќе се укине карантинот, како и од оние што изразуваат презир кон непотребното трошење во време на криза. Повторното отворање може да биде еднократно или, како што може да се надеваат некои брендови и трговци на мало, само почеток на обновување на потрошените каси.