Париз диктира модни трендови за есен: големи раменици, уште поголеми палта и приказни во боја


Париз – Париз проговори, а конечниот авторитет на модата го утврди законот: Оваа претстојна есен, сè е за моќни рамења, уште поголеми палта и палета на бои што се движи од мрачна до надреална.

Ако Милано омекна со романтиката и Њујорк се наклони кон Y2K гранџот, Париз возврати со  остра, сериозна и спектакуларна гардероба . Палтата се огромни, кроењето се врати и драмата е бирана на секој фронт.

Иако трендовите стартуваа со луксуз, тој брзо се намалува, бидејќи брзите модни компании како Zara, H&M и Shein се тркаат да го трансформираат спектаклот на писта во хитови на масовниот пазар.

Бела Хадид на ревијата на Ив Сен Лоран

Еве што владееше на модните писти на Модната недела:

Ако мислевте дека горната облека од минатата сезона е преголема, Париз само ви се насмеа во лице.

Оваа сезона, не се само големи – тие се и монструозни. Во Луј Витон, Николас Гескиер дизајнираше палта кои продолжуваат како панталони.

Во меѓувреме, Демна на Баленсијага ја заузда театралноста за да се фокусира на чистиот, скулпторски волумен. Marine Serre, некогаш одржливиот иноватор, изработи горна облека од преработени материјали, докажувајќи дека вишокот и етиката може да коегзистираат.

Моќните раменици се вратија, и тие значат бизнис.

Во Живанши, дебито на Сара Бартон испорача скроени палта со раменици остри како жилет, омекнати само со беспрекорна завеса.

Викторија Бекам ја истакна линијата на рамената на вечерните силуети, создавајќи статуезен ефект. Џонатан Андерсон од Лове играше со искривени пропорции, додавајќи надреалистички пресврти на заповедничката рамка. И во Сен Лоран, Ентони Вакарело ја презеде идејата до нејзината најчиста форма, дестилирајќи ја моќта во извајани, прецизни раменици кои ја врамуваа секоја силуета како оклоп.

Бојата зеде пресврт за кинематографијата оваа сезона.

Алесандро Микеле од Валентино ја искапе својата колекција во длабоко, крваво црвено.

Во меѓувреме, Акрис ја истражуваше сината боја – полноќ, кобалт и церулеан доминираа во колекција што се чувствуваше како медитативна студија за ткаенина и светлина.

Барбара Палвин на ревијата на „Баленсијага“

„Баленсијага“ ја претстави црната боја како изјава, а не како стандардно, соголувајќи го вишокот и дозволувајќи ја длабочината на сенката да зборува.

Логоата се „аут“

Тивка револуција во високата мода: враќање на дискретниот,луксуз. Без врескање на логоа, без лудило – само облека толку добро изработена што зборува за себе.

Во Диор, Марија Грација Кјури ги преработи историските силуети во извонредно кроење што може да се носи, докажувајќи дека изработката е врвна флексија.

Некарактеристично воздржана колекција на Рик Овенс фокусирана на беспрекорна конструкција: бомбер јакни обложени со кожа, кожни шорцеви со ласерски исечени шорцеви кои имитираат синџир и дуксери направени од природна гума што се движеа како течност. Ова е луксуз за оние кои знаат.

Техниката се среќава со модата

Модата инспирирана од технологија не е нова, но Коперни ја однесе понатаму со пистата организирана како забава на LAN од 90-тите, комплетирана со гејмерски влијателни лица кои го пренесуваат шоуто во живо.

Колекцијата е позајмена од сајберкултурата.

Првата дама, Брижит Макрон, му честита на дизајнерот на Витон, Николас Гескиер

Луј Витон соработуваше со Крафтверк на капсула со ограничено издание инспирирана од Trans-Europe Express, комбинирајќи мотиви за патување со со футуристички детали. Дури и Баленсијага влезе во играта, изработувајќи спортска облека достојна за мода во соработка со Пума.

Пораката? Иднината е интерактивна.

Женственоста се соблече гола

Оваа сезона, женственоста не беше мека – таа беше смела, агресивна и неоправдано изложена.

Дизајнерите го соблекоа назад во најстариот облик, буквално во некои случаи. Рик Овенс ги стави моделите во структурирана горна облека, но ги остави нивните гради голи, засилувајќи ја визијата за сензуална сила.

Во Живанши, проѕирните плетени мачкини костуми оставија малку на фантазијата, на кои им се спротивстави кроењето како жилет. Сонот за треска на Валентино ја поттикна сензуалноста понатаму, со длабоки деколтеа, проѕирна тантела и корсетирани половини што испуштаа еротика.

Темата го отсликуваше преземањето на голиот фустан на Оскарите неколку дена претходно, каде на црвениот тепих доминираа проѕирни тоалети кои го откриваат телото.

Но, онаму каде што Холивуд се навалуваше на етерично, Париз стана поостар – проѕирни ткаенини во комбинација со корсети како оклоп, изложена кожа врамена со круто кроење. Во Chloé, аристократските силуети станаа сензуални со транспарентност, сугерирајќи дека моќта и ранливоста можат – и треба – коегзистираат.

Конечна пресуда: Париз ја одредува агендата

Последната од модните престолнини што може да се прикаже, Париз секогаш го има

конечниот збор, кажува што е жешко, а што не.

И оваа сезона, пораката беше јасна: одете на големо, бидете храбри и инвестирајте во парчиња кои всушност се важни.

Без разлика дали се работи за присуство на капут, цврстина на структурирано рамо или тивка доверба на навистина луксузна ткаенина, најдобрите колекции не се однесуваа на трендови – тие беа за изјави. И во свет кој се чувствува сè понеизвесен, тој вид на артериска самодоверба е токму она што ни треба. (АП)