Новата кампања на Стела Макартни ги покажува последиците од модната потрошувачка


Стела Макартни штотуку ја промовираше својата нова кампања за сезоната Лето 2024, прославувајќи ја најодржливата колекција на брендот досега. Имајќи го тоа на ум, кампањата не води во фабриката за рециклирање Veolia во Јужен Лондон, со цел да ја прикаже „убавината што може да се најде во отпад“, истовремено потсетувајќи нè на опасните ефекти од нашата постојано зголемена модна потрошувачка.

Според брендот, бројот на годишно произведени облеки е двојно зголемен од 2000 година, надминувајќи ја границата од 100 милијарди за прв пат од 2014 година. Со цел да ја потсети и преедуцира својата публика за последиците од брзата мода и нејзиното последователно трошење, кампањата Ѕвездите на долгогодишната соработничка и еко-активистка Кара Делевињ, е сликана среде отпадот за рециклирање со ништо друго освен торба Фалабела.

Новата итерација на силуетата е изработена со рециклирани материјали, составена од облога од рециклирана океанска пластика и рециклиран синџир од месинг и алуминиум. Во низа големини и материјали, секоја Falabella е рачно изработена во Италија со иновации базирани на растенија, рециклирани и без суровост – вредности кои се суштински за брендот McCartney.

Продолжувајќи го тој етос, летната колекција 2024 е изработена од материјали од мртов материјал од NONA Source. Спојувајќи го приспособувањето на Savile Row со експериментални пропорции и почит на безвременските парчиња од архивата на Мекартни, колекцијата има за цел да ги замагли границите меѓу полот и генерацијата.